וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה לא מפתיעה: תעשיית הפורנו בעד ברק אובמה

נראה שהמועמד הרפובליקני, מיט רומני, הפסיד קולות רבים בקרב תעשיית הפורנו בשל התבטאויות חוזרות ונשנות על הצורך באכיפה נמרצת בתחום. אובמה, לעומתו, זוכה בתמיכה של 68%

אולי הנשיא ברק אובמה לא יוכל להתהדר בכך, אך מסקר שנערך בארצות הברית עולה כי שחקני פורנו מעדיפים את הנשיא המכהן על הרפובליקני מיט רומני כמועמד המועדף עליהם לנשיאות ארה"ב. על אף אוכלוסיית המחקר המצומצמת יחסית בסקר – 339 נשאלים בלבד – 68% מהם ענו כי אובמה הוא המועמד המועדף עליהם לנשיאות ו-13% בלבד ענו כי רומני. 14% ענו כי הם מעדיפים "מישהו אחר" ו-5% ענו כי לא אכפת להם.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה, יולי 2012. AP
יכול לסמוך על תעשיית הפורנו. אובמה/AP

אין זה מפתיע כי רומני אינו פופולרי בתעשיית הפורנו, לאחר הצהרותיו לאכיפה נמרצת בתחום וחקיקת "חוקי תועבה". מוקדם יותר השנה הבטיח רומני השמרני כי אם ייבחר הוא ינחה את משרד המשפטים להעמיד לדין מפיקי פורנו.

"אובמה מוביל בבירור על פני רומני"

אתמול (ראשון) התפרסמו תוצאות של מדגם מקיף ועדכני של מכון איפסוס, שסקר את קולותיהם של האמריקנים שכבר הצביעו בקלפיות, הפתוחות כבר ב-40 מדינות בארה"ב. המדגם המקוון נערך ברציפות זה שלושה שבועות בקרב 6,704 בני אדם, והוא מראה כי הנשיא אובמה מוביל בבירור על פני רומני עם 59% מקולות המצביעים שכבר הצביעו, ואילו המועמד הרפובליקני מקבל 31% בלבד מהקולות. יצוין כי מדובר באחוז דגימה מזערי מכלל הקולות, אך כזה בעל אמינות גבוהה, שמדגים את חשיבות ההצבעה המוקדמת לנשיא אובמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully