וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הבחירות: ירי לעבר מטה של קמפיין אובמה בדנבר

לדברי המשטרה המקומית, כדור בודד נורה לתוך מטה מתנדבים עבור קמפיין הבחירות של נשיא ארה"ב. נזק נגרם למבנה, אולם לא דווח על נפגעים. טרם נעצרו חשודים במעורבות באירוע

שבועות ספורים בלבד לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב: אלמונים פתחו הלילה (שבת) באש לעבר מטה מתנדבים של קמפיין ברק אובמה בדנבר, כך נמסר מהמשטרה המקומית. על פי אתר ה"דנבר פוסט", איש לא נפגע, זאת על אף שמספר בני אדם נכחו במבנה בעת הירי.

"נראה כאילו כדור אחד נורה לתוך המבנה", אמרה לאתר ראקל לופז, דוברת משטרת דנבר. לדבריה, בידי המשטרה תיאור של רכב שעל פי החשד שימש את היורים. בנוסף ציינה כי חוקרי המשטרה בודקים כעת כל תיעוד אפשרי מזירת האירוע על מנת לאתר חשודים במעשה. כמו כן, אמרה לופז לסוכנות הידיעות AP כי לא ידוע למשטרה על איומים קודמים על המטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ידוע על איומים קודמים על המטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאם לוין, כתב בעיתון "ווסטפוסט", פרסם ברשת טוויטר תמונה של חלון המבנה המנופץ זמן קצר לאחר הירי. במטה אובמה מסרבים בשעה זו להגיב באופן רשמי לדיווח, אולם גורם בכיר בקמפיין אובמה אישר לאתר "פוליטיקו" את הפרטים וציין כי אכן איש לא נפגע בתקיפה.

כזכור, רק לפני כמה חודשים אירע סמוך לדנבר אירוע הירי החמור ביותר בארה"ב בשנים האחרונות - הטבח בהקרנת הסרט באטמן באורורה. ג'יימס הולמס, שכונה בתקשורת גם "הג'וקר", נאשם ברצח 12 צופים שהיו באולם הקולנוע ופציעתם של 58 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully