וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחירות: ספרינגסטין יופיע בכנסים של אובמה

14.10.2012 / 4:05

הזמר ש"נולד בארצות הברית" יופיע בכנסים של המועמד הדמוקרטי באיווה ובאוהיו, הנחשבות מדינות "מתנדנדות". מטה אובמה: "הוא מייצג את ערכי הנשיא: עבודה, הגינות ויושר"

שר כל הדרך אל הקלפי? הזמר ברוס ספינגסטין מצטרף לקמפיין הבחירות של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. מטה הבחירות של אובמה הודיע כי הזמר המפורסם יופיע בכנסי הבחירות שייערכו ביום חמישי באוהיו ובאיווה, מדינות הנחשבות "מתנדנדות". גיוסו של ספרינגסטין, שנרתם לסייע לדמוקרטים גם במערכת הבחירות בשנת 2008, הוא חלק מהמאמץ של מטה אובמה לגייס כמה שיותר בוחרים בשבועות שנותרו לפני פתיחת הקלפיות ב-6 בנובמבר. הסקרים שנערכו לאחרונה במדינה הצביעו על הפרש זעום לטובת אובמה, שהפסיד בעימות שנערך בתחילת החודש מול יריבו הרפובליקני מיט רומני.

"תושבי איווה מבינים ערכים כמו עבודה קשה, הגינות ויושר – אותם ערכים שברוס ספרינגסטין, הנשיא אובמה וסגנו ג'ו ביידן מייצגים", אמר מנהל מסע הבחירות של אובמה, ג'ים מסינה. "הופעותיו של ספרינגסטין יעודדו את האזרחים שעדיין מתלבטים ויגרמו להם ללכת להצביע". מטה אובמה לא פירט את גודל האירועים שבהם יופיע הזמר, אך בהופעה באוהיו יעמוד לצדו גם נשיא ארצות הברית לשעבר, בלי קלינטון. במטה אובמה סבורים כי שיריו של ספרינגסטין מייצגים במידה רבה את "מעמד הפועלים" ובכך גם את המסר שמבקש נשיא ארצות הברית להעביר.

לרומני כוכבים משלו

אך אובמה איננו היחיד שזוכה לתמיכתם של ידועני ארצו: בחודש אוגוסט הופיע השחקן קלינט איסטווד בוועידה הרפובליקנית בפלורידה והביע את תמיכתו הבלתי מסויגת במיט רומני. במהלך נאומו, ניהל איסטווד שיחה דמיונית עם אובמה, שבה שאל אותו: "איך אתה מתמודד עם ההבטחות שהבטחת? מה אתה אומר?" וגם השיב: "אני יודע שיש אפילו אנשים במפלגה שלך שהיו מאוכזבים מזה שלא סגרת את גאוונטנמו". כמה ימים אחר כך העלו השחקן צ'אק נוריס ואשתו ג'ינה סרטון יוטיוב שבו הזהירו מ"אלף שנים אפלות" אם אובמה ייבחר לכהונה נוספת. "אנו יודעים שאתם אוהבים את המשפחה שלכם ואת החופש שלכם כמוני וכמו ג'ינה", אמר נוריס בסרטון, "וזו הסיבה שאיננו יכולים יותר לשבת בשקט או לעמוד בצד ולראות את המדינה שלנו הולכת לדרך הסוציאליזם או למשהו גרוע בהרבה".

את סוף השבוע העביר הנשיא אובמה יחד עם אשתו מישל ובנותיו סשה ומליה בנופש בוויליאמסבורג שבווירג'יניה, שם הוא הכין עצמו לעימות הבא מול רומני שיתקיים ביום שלישי, שבו ינסה לשפר את הישגיו מהעימות הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully