וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המל"ט החדש של צה"ל בפעולה

14.10.2012 / 22:20

התעשיית האווירית חשפה את "מחץ 1" לקראת התערוכה הימית בצרפת. המל"ט יכול לזהות את האויב בים ובאוויר ומסוגל לסרוק בו זמנית את חופי ישראל, לבנון, קפריסין ואלכסנדריה

צילום: באדיבות התעשייה האווירית, עריכה: טל רזניק

התעשייה האווירית חשפה היום (ראשון) את המטוס ללא טייס מסוג "מחץ 1", הנושא מכ"ם וארבעה אמצעי צילום מתקדמים המסוגלים לאתר מטרות אויב הרחק מגבולות המדינה ובזמן אמת.

לדברי גורם בכיר בתעשייה הביטחונית בישראל, המל"ט ייכול לשהות באוויר יותר מרוב המטוסים הקיימים בחיל האוויר והוא בעל יכולות איתור וזיהוי מטרות של מספר מטוסים בו זמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוגל לכסות שטח צילום רחב ביותרץ מחץ 1/מערכת וואלה!, צילום מסך

המל"ט נחשף לקראת תערוכת EURONAVAL שתיפתח בשבוע הבא בצרפת, במסגרתה יציגו כמאה מדינות אמצעי לחימה, כלים ימיים וטכנולוגיות שונות למלחמה בזירה הימית. במהלך התערוכה צפויה התעשייה האווירית להטיס את המל"ט מעל חופי ישראל ולשדר תמונת איסוף מודיעין למטרות על גבי מסך בזמן אמת.

אלוף-משנה (במיל') אלי, משווק מערכות ימיות בתעשייה האווירית, הסביר היום כי הייחודיות של המטוס הלא מאויש היא שהוא יודע לשאת ארבעה מתעדים מסוגים שונים שפועלים בו זמנית. "הם סורקים שטחים נרחבים מאוד ברדיוס של 400 קילומטרים. יחד הם מכסים את האסדות בים, חופי ישראל, קפריסין, לבנון ואפילו אלכסנדריה במצרים. המערכת יודעת לחקור את המטרות, לזהות את האויב לא רק בים אלא גם באוויר, כולל מל"טים. אין היום כזו פלטפורמה בעולם כולו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully