וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ירה בעצמו למוות בתחנת משטרת מעלה אדומים

יהושע בריינר

14.10.2012 / 13:03

האיש, צעיר בן 25 שזומן לחקירה, נכנס לתא השירותים במקום ושם ירה בראשו באמצעות נשקו האישי. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים, שם מת מפצעיו

צעיר בן 25 מיהודה ושומרון מת מפצעיו בצהריים (ראשון) לאחר שירה בעצמו בתחנת משטרה במעלה אדומים. הצעיר, שהיה בתחנה מכיוון שזומן לחקירה, נכנס לתא שירותים במקום וירה בראשו באמצעות נשקו האישי.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בצעיר פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע והן נבדקות.

מחקירה ראשונית עולה כי האיש, תושב האזור, זומן אמש בטלפון לחקירה בתחנת מעלה אדומים. עם הגעתו לתחנה הוא פרק את נשקו האישי, שאותו הוא מחזיק ברישיון, בהוראת המאבטח בכניסה. הוא החל בחקירה ודקות ספורות לאחר תחילתה, עוד בטרם ידע באיזה חשד הוא נחקר, הוא ביקש להתפנות לחדר השירותים, אז נשמעה הירייה. לאחר פעולות החייאה במקום הוא הועבר לבית החולים שערי צדק שם מת מפצעיו.

במשטרת מחוז ש"י בודקים את התנהלות השוטרים והאם בוצע כראוי נוהל כניסת אדם עם נשק.

אמש ירה גבן בן 65 באשתו בחדרה ופצע אותה באורח בינוני. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בדירת בני הזוג נחגג יום הולדת, ולאחר שהאורחים התפזרו פרץ ויכוח בין בני הזוג, במהלכו שלף הגבר - העובד כמאבטח ומחזיק אקדח ברישיון - את נשקו, וירה שתי יריות לעבר האישה. לאחר מכן הזעיק הבעל בעצמו את המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully