וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חדרה ירה באשתו במהלך ויכוח, מצבה בינוני

שלומי גבאי

13.10.2012 / 19:20

האישה פונתה לבית החולים הלל יפה כשהיא סובלת מפצעי ירי בידה ובגפיים התחתונות. הבעל, המחזיק אקדח ברישיון, עוכב לחקירה ואקדחו הוחרם. שכנה: "נראו זוג נורמטיבי"

גבר בן 65 ירה הערב (שבת) באשתו בת ה-55 בדירתם שברחוב הרצל בחדרה. האישה נפגעה בידה מהקליע ופונתה במצב בינוני בידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בדירת בני הזוג נחגג יום הולדת, ולאחר שהאורחים התפזרו פרץ ויכוח בין בני הזוג, במהלכו שלף הגבר - העובד כמאבטח ומחזיק אקדח ברישיון - את נשקו, וירה שתי יריות לעבר האישה שנפגעה קל בידה ובגפיה התחתונות. לאחר מכן הזעיק הבעל בעצמו את המשטרה, שעיכבה אותו לחקירה והחרימה את אקדחו.

שכנה המתגוררת בבניין סיפרה לוואלה! חדשות כי שמעה קולות נפץ מכיוון הדירה של בני הזוג. תחילה חשבה כי מדובר בפיצוצים, אך מיד כשהבחינה בכוחות המשטרה ומד"א שזרמו למקום היא הבינה כי השכנה המתגוררת בסמוך אליה נפגעה מירי. לדבריה, הם נראו זוג נורמטיבי ולא היו ידועות לה בעיות קודמות בין השניים.

גם סגן מפקד משטרת חדרה, רב פקד גיל אלחדד, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בבני זוג נורמטיביים, להם שני ילדים, אשר אינם מוכרים למשטרה מאירועים קודמים, ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע של אלימות במשפחה". כוחות ממשטרת חדרה והמחלקה לזיהוי פלילי פועלים בדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully