וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש חוקרת תקרית ירי דו-צדדי בין כוחות מג"ב

רמי שני

9.10.2012 / 9:47

לטענת שוטרים שהשתמשו בניידת סמויה בפעילות בדרום, ירי בוצע לעברם מרכבו של מפקד הכוח, שלא על פי נוהל מעצר חשוד. שוטר נפצע קל בירכו. מג"ב: רואים את האירוע בחומרה רבה

המחלקה לחקירות שוטרים מנהלת בימים אלה חקירה של אירוע שבו על פי החשד שוטר נפגע בתקרית ירי דו-צדדי בין כוחות מג"ב במהלך פעילות מבצעית. השוטר נפצע באופן קל בירכו, בעת שככל הנראה מפקד הכוח ביצע ירי על מכונית שנראתה לו חשודה. בסופו של דבר התברר כי מדובר בניידת סמויה של מג"ב שהשתתפה בפעילות.

האירוע התרחש במושב גבעתי ליד אשדוד, בליל חמישי לפני שבוע וחצי. הכוח ביצע פעילות נגד חוליות גנבים, שפועלות במושבי צפון חבל לכיש. במהלך הפעילות, שהתנהלה כאמור בשעות הלילה, זיהה מפקד הכוח שהיה ברכב גלוי של היחידה, מכונית שנראתה לו חשודה. לטענת השוטרים שישבו ברכב הסמוי, בוצע לעברם ירי מרכבו של מפקד הכוח, שלא על פי נוהל מעצר חשוד.

אחד השוטרים שישבו במכונית הסמויה נפגע קלות בירכו, ולאחר שהתבררה זהותה של המכונית, הופסקה האש מיד. השוטר הובא לטיפול רפואי בבית חולים ברזילי באשקלון, וככל הידוע, שוחרר כבר לביתו. גורמים במג"ב אומרים כי הרכב הסמוי מוכר מאוד לאנשי היחידה, וכי השתמשו בו בעבר בפעילויות דומות. למרות זאת, בוצע לעברו ירי מכיוון רכב מפקד הכוח.

ממשמר הגבול נמסר כי ביחידה רואים את האירוע בחומרה רבה ומתייחסים אליו בהתאם. דובר מג"ב בדרום הבהיר כי האירוע מתוחקר בכל דרך אפשרית, כולל חקירה של היחידה לחקירת שוטרים, כדי למנוע הישנות מקרים בעתיד. ככל הנראה, נבדקת גם התנהלות הכוח שהיה במכונית הסמויה. במשרד המשפטים אישרו כי במח"ש מתנהלת חקירה של מכלול נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully