וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 3 חודשים נורתה בראשה בכפר קרע, מצבה קשה מאוד

שלומי גבאי

28.9.2012 / 13:05

צוות של מגן דוד אדום מצא את התינוקת עם פצעי ירי, ופינה אותה כשהכרתה מעורפלת לבית החולים הלל יפה בחדרה. נסיבות האירוע נבדקות

תינוקת בת שלושה חודשים נמצאה היום (שישי) עם פצעי ירי בראשה בכפר קרע. צוות של מגן דוד אדום הגיע למקום ואחרי שהעניק לה טיפול רפואי ראשוני, העבירו אותה הפרמדיקים במצב קשה מאד וכשהכרתה מעורפלת לבית החולים הלל יפה בחדרה. בעקבות הידרדרות במצבה היא הועברה לבית החולים שיבא בתל השומר. הרקע לאירוע עדיין לא ידוע. משטרת עירון חוקרת את נסיבות המקרה.

על פי דברים שסיפרו תושבי הכפר לוואלה! חדשות הייתה קטטה שלוותה בירי וכתוצאה מכך נפגעה הילדה מכדור תועה. גרסה אחרת אומרת כי ככל הנראה מדובר בפליטת כדור לאחר שבן משפחתה של הילדה שיחק בבית עם אקדח.

אמש נעצרה תושבת ביר הדאג' הסמוך לקיבוץ רביבים שבנגב, בשנות ה-30 לחייה, יחד עם קרוב משפחתה - ככל הנראה אחיה - בחשד לניסיון לרצוח את בת האישה, פעוטה בת ארבעה חודשים. אחד מבני המשפחה הבחין בפעוטה כשהיא תלויה מצווארה על חבל וניתק אותה ממנו. קרוב המשפחה הזעיק צוות מגן דוד אדום, וזה העביר את הפעוטה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, שם היא מאושפזת במצב בינוני.

צוות חוקרים ממשטרת דימונה עצר את האם ואת אחיה. מעצרם של השניים הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בבאר שבע. המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully