וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הנער שירה בעצמו התייצב: "יתגבר על הפציעה"

קובי דוד

28.6.2012 / 18:05

בן ה-16 מצפת שככל הנראה ירה בעצמו בשוגג כדור שפילח את לבו עבר ניתוח אולם מצבו עדיין מוגדר קשה. הרופא המנתח: "הקליע חדר את הלב ונעצר בריאה. זו פציעה קשה".

הנער שככל הנראה ירה בעצמו בשוגג מוקדם יותר היום בצפת יוכל להתגבר על הפציעה הקשה, זאת בעקבות גילו הצעיר – כך העריכו אחר הצהריים (חמישי) הרופאים שניתחו אותו בבית החולים זיו בצפת. כדור מאקדח מאולתר פילח את לבו של בן ה-16 מצפת ובמשטרה מעריכים כי מדובר בפליטת כדור שנבעה ממשחק בנשק. הוא הובהל לחדר הניתוח בבית החולים בעירו תוך שהוא מאבד דם ומחוסר הכרה אולם לאחר שעתיים של מאמצים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו שמוגדר עדיין קשה.

נער בן 16 נפצע קשה מירי בחזהו בצפת

ד"ר עמרם הדרי, מנהל יחידת הטראומה שטיפל בנער סיפר: "הקליע חדר לחלק השמאלי של לבו של הנער, זוהו פתחי כניסה ויציאה והקליע נמצא בתוך רקמת הריאה. שלפנו את הקליע שהיה תקוע ברקמת הריאה ותפרנו את החורים המדממים בלבו של הנער. לאחר שמצבו התייצב ביצענו בדיקה להערכת תפקוד הלב ובה זיהינו, כי אין פגיעה במחיצה או במסתמים. כאמור מצבו של הנער עדיין קשה, הוא מורדם ומונשם ובשלב זה הוא הועבר להמשך טיפול ומעקב במחלקת טיפול נמרץ ילדים".

עוד הוסיף ד"ר הדרי כי פציעות בצד השמאלי של הלב נחשבות לקשות במיוחד וחמורות יותר מאשר פגיעות בצדו הימני. "על אף הפציעה הקשה הצלחנו לייצב את מצבו של הנער, אך מטבע הפגיעה לא ניתן בשלב זה להעריך כיצד יתאושש ממנה. אנו נקיים סדרת בדיקות ואנו מקווים כי בזכות גילו הצעיר והטיפול המהיר שקיבל בחדר הניתוח הוא יצליח להתאושש". מפקד תחנת צפת, סנ"צ עופר קנטרוביץ', סיפר כי מדובר בנער שלא מוכר למשטרה בתחום הפלילי, אך מוכר בתחום הרווחה. הוא לומד בישיבה ומתגורר עם אחיו ברחוב צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully