וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 נפצע קשה מירי בחזהו בצפת

קובי דוד

28.6.2012 / 9:52

הנער פונה לבית החולים זיו בעיר והוכנס לחדר ניתוח. בדירה בה נמצא אותר אקדח מאולתר. המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה, בין היתר האם מדובר בנסיון רצח או בפליטת כדור

נער בן 16 וחצי נמצא הבוקר (חמישי) ירוי ברחוב צה"ל בצפת. הוא הועבר עם פציעה בחזה לבית החולים זיו בעיר במצב קשה. לאחר ניתוח שנמשך כשעתיים, קבעו הרופאים כי הנער יצא מכלל סכנה ומצבו מוגדר כעת קשה, אך יציב. הוא הועבר לחדר טיפול נמרץ.

מחקירה ראשונית של חוקרי משטרת צפת עולה, כי בתוך הדירה ממנה פונה הנער נמצא אקדח מאולתר, שנבדק על ידי חבלן משטרה. המשטרה בודקת מספר כיווני חקירה, בין היתר האם מדובר בנסיון רצח או פליטת כדור מנשק.

מפקד תחנת צפת, סנ"צ עופר קנטרוביץ', סיפר כי "בסביבות השעה 8:00 בבוקר קיבלנו דיווח על חשש לחיי אדם. כאשר הגענו למקום, מד"א כבר טיפלו בנער בן 16 וחצי שהיה במצב קשה ונורה בחזה עם כדור אחד. כשהגענו לדירה הבחנו בנער מוטל בכניסה לדירה ככל הנראה ניסה להזעיק עזרה".

עוד הוסיף קנטרוביץ' כי "מדובר בנער שלא מוכר למשטרה בתחום הפלילי, אך מוכר בתחום הרווחה. הוא לומד בישיבה ומתגורר עם אחיו ברחוב צה"ל. במהלך סריקות בדירה נמצא נשק מאולתר. כרגע נבדקים מספר כיווני חקירה, ביניהם פליטת כדור, וכמן כן חשד לרצח".

בשבת האחרונה נורה צעיר בן 25 ונפצע באורח קשה סמוך לתחנת מד"א בלוד. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, והמשטרה פתחה בחקירה.

כמה ימים לפני כן, נפגע צעיר בן 23 מהכפר הדרוזי בית ג'אן שבגליל העליון מפליטת כדור אקדח ומת מפצעיו. מבדיקת נסיבות האירוע עלה כי חמיו לעתיד, בן 55, העובד כמאבטח, ניקה את אקדחו בביתו, כשלפתע נפלט כדור שפצע את הצעיר באורח אנוש. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים בנהריה, ולאחר זמן קצר נקבע מותו. חוקרי תחנת כרמיאל פתחו בחקירת האירוע. הם עיכבו לחקירה את המאבטח ואקדחו נלקח מרשותו.

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

לקריאה נוספת
בן 22 נדקר בראשון לציון, שלושה קטינים נעצרו
טרגדיה בצפון: צעיר נהרג מפליטת כדור של חמיו לעתיד
הירי בחו?‎רה: "נהג המונית אסף נוסעים ושילם בחייו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully