וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שהתמוטט במהלך שיעור ספורט מת מוות מוחי

13.10.2012 / 14:53

גלעד וטורי בן ה-16 התמוטט בתום ריצה ל-60 מטרים בבית הספר "רמון" בהוד השרון ביום חמישי. משפחתו חתמה על הסכם לתרומת איבריו. "ילד שכל אבא ואמא היו מייחלים שיהיה להם"

גלעד וטורי, הנער שהתמוטט ביום חמישי במהלך שיעור ספורט בתיכון "רמון" בהוד השרון", מת היום (שבת) מוות מוחי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בני משפחתו של וטורי בן ה-16 קיבלו את ההודעה וחתמו על הסכמה לתרומת אבריו.

קרוב משפחתו של וטורי סיפר כי "מדובר בילד מאוד מאוד מיוחד, תלמיד מצטיין שלמד חמש יחידות מתמטיקה. הוא שיחק בנבחרת הנוער של כפר סבא בתור חלוץ. הוא נער מאוד רגיש, ילד שכל אבא ואמא היו מייחלים שיהיה להם ילד כזה".

בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר קרוב המשפחה שהסיבה למוות המוחי נבעה משטף דם במוח ושהוריו בדיוק היו בדרכם לשדה התעופה בציריך לטיסה חזרה מחופשה לרגל יום הנישואים שלהם כאשר התבשרו על כך שהתמוטט.

וטורי התמוטט ביום חמישי בתום ריצה ל-60 מטרים. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את הנער במצב קשה ופינו אותו לבית החולים. "כשהגענו למקום ראינו שהנער ללא דופק וללא נשימה והתחלנו מיד לערוך לו החייאה והנשמה", סיפר קשקוש עבד, פרמדיק שהוזעק למקום ביום האירוע. "לאחר זמן קצר, חזר לו הדופק ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה, אך יציב, כאשר הוא מונשם ומחוסר הכרה. הבנו שמדובר בסך הכל בנער בריא שלא נוטל תרופות כך שנסיבות ההתמוטטות אינן ברורות".

עבד תיאר את האווירה ששררה במקום בזמן האירוע. "רוב התלמידים הוכנסו לכיתות ורק מספר מורים ותלמידים היו ליד. הם היו בהלם והמומים ממה שקרה", שחזר. "כדי להקל עליהם, הכנסנו אותו כמה שיותר מהר לאמבולנס ושם ביצענו את המשך הטיפול עד שפינינו אותו לבית החולים. כיוון שהוריו בחו"ל, סבו וסבתו הגיעו לבית החולים לאחר שהם קיבלו את ההודעה על המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully