וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייר גרמני התמוטט ומת במהלך טיול במדבר יהודה

רמי שני

8.9.2012 / 9:53

האיש, ששימש מדריך לקבוצת תיירים מגרמניה, חש ברע בעת הליכה בנחל בוקק ואיבד את הכרתו. חברו הלך להזעיק עזרה, אך משהגיעו אנשי צוות טיפול נמרץ, נאלצו לקבוע את מותו

תייר גרמני בשנות ה-50 לחייו התמוטט הבוקר (שבת) ומת במהלך טיול באזור נחל בוקק שבמדבר יהודה. ככל הנראה האיש, מדריך קבוצת תיירים מגרמניה, השוהה במלון באזור ים המלח, חש ברע במהלך הטיול ומת עוד טרם הגעת צוות ההצלה.

האיש יצא סמוך לשעה 5:30 בבוקר עם קבוצת תיירים לתצפית באתר מעלה בוקק, בגובה של כ-150 מטרים מעל אזור בתי המלון. בשלב מסוים, הוא הודיע לאחד מאנשי הקבוצה כי הוא עוצר את הליכתו בשל תחושה קשה בלבו. השניים נשארו באמצע הדרך ולאחר זמן מה, התמוטט המדריך ואיבד את הכרתו.

חברו, שנשאר עמו, ירד למלון בו הם שהו כדי להזעיק עזרה. צוות של ניידת טיפול נמרץ, שהגיע למקום, החליט לעלות רגלית אל האיש. כשהגיעו אנשי הצוות למקום בו שכב מדריך התיירים, כבר היה ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגענו אליו, הוא כבר היה ללא נשימה ודופק, עם קישיון איברים, ונאלצנו לקבוע את מותו", סיפר החובש הבכיר אביתר כהן, איש צוות ניידת הטיפול הנמרץ. "הבנו כי הוא הרגיש במהלך העלייה קושי רב ונשאר במקום עם חבר, עד שאיבד את הכרתו".

אל מעלה בוקק הוזעקה גם יחידת החילוץ מעין גדי, כדי להעביר את גופת התייר לאזור ממנו ניתן יהיה לאסוף אותה באמבולנס. אופי השטח חייב את אנשי היחידה לבצע את ההעברה באמצעות אלונקה הנישאת בידיהם. מדובר בשטח המאופיין במדרונות קשים להליכה ובערוצים עמוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully