וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער כבן 15 נהרג מקריסת עמוד כדורסל על ראשו

7.8.2012 / 20:49

עמוד הסל נפל על ראשו של הנער בעת ששיחק כדורסל עם חבריו במגרש ברחוב שמואל תמיר ברמת אביב החדשה. צוותים רפואיים קבעו את מותו במקום. "חבריו ניסו להחיותו עד שהגענו"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

נער כבן 15 נהרג הערב (שלישי) לאחר שעמוד כדורסל נפל על ראשו בעת משחק כדורסל בבית הספר היסודי "אביב", ברחוב שמואל תמיר בשכונת רמת אביב החדשה בתל אביב. צוותים רפואיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, אשר בעקבותיו התקבצו בני נוער רבים באזור בית הספר.

אלון פרידמן, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "נקראנו למגרש כדורסל באזור רמת אביב, הגענו, מצאנו נער שבמהלך משחק כדורסל מבנה הסל נפל עליו, מצאנו אותו כשהוא נפגע בצורה ישירה בראש, פגיעה אנושה ביותר, ללא נשימה ללא דופק ולא נותר אלא לקבוע את מותו. חבריו ניסו לבצע בו פעולות החייאה עד שהגענו".

חבר מועצת העיר תל-אביב-יפו ויו"ר סיעת לתת ל?חיות, עו"ד ראובן לדיאנסקי, התייחס לאירוע וביקר את מצב מתקני הספורט בעיר. "אני דורש ממשטרת ישראל לפתוח מיידית בחקירה בחשד לרשלנות מצד העירייה ובית הספר, כי אסור בשום אופן לעבור על כך לסדר היום", אמר לדיאנסקי. "אני דורש מראש העירייה חולדאי לבצע תחקיר לגבי מצבם הפיזי של המתקנים בעיר בו נמצאים ילדים ובני הנוער בעיקר בתקופה זו של החופש הגדול כי אין לסבול מצב שבו ילדי העיר יופקרו ומתקני המשחקים יהפכו למקומות מסוכנים בהם ילדים מוצאים את מותם או נפצעים באורח קשה כפי שקרה רק לפני מספר חודשים כשעל נער בשבט צופי אביב התמוטט עמוד תאורה והוא נפצע באורח קשה".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה כי "עיריית תל-אביב-יפו כואבת את מותו של הנער וממתינה לבירור נסיבות המקרה. צוות עירוני נשלח לשטח. במקביל, הונחו שירותי הרווחה לסייע וללוות את המשפחה ככל שיידרש".

נער בן 15 נהרג לאחר שעמוד כדורסל נפל על ראשו ברמת אביב החדשה, אוגוסט 2012. דרור עינב
המגרש ברמת אביב, הערב/דרור עינב

מקרה דומה אירע בחודש מרץ האחרון כאשר בתום חגיגות ה"פורימון" בשבט הצופים בצפון תל אביב, נפל עמוד חשמל בגובה 15 מטרים על נער בן 18 ונערה בת 17 ולכד אותם תחתיו. הנער נפצע פצעים קשים ופונה לבית החולים איכילוב, כשהוא מורדם ומונשם. הנערה נפצעה באורח קל ואיבדה גם היא את הכרתה.

לדברי גורמים בעירייה, הבד שנתלה על העמוד, שבתחתיתו הצטבר ריקבון, עף "כמו מצנח", וגרם לנפילת העמוד. אלי יהודה, עובד יחידת התחזוקה של עיריית תל אביב שנקרא למקום. "יש כאן עוד שני עמודים שעומדים לקרוס תכף גם. ראינו כמה חלודה הצטברה בפנים, זה לא תוחזק. חייבים להוציא בדחיפות את יתר העמודים. זו סכנת נפשות".

עמוד קרס ברמת אביב בחגיגות הפורים, נער נפצע קשה

(עדכון ראשון: 19:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully