וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל התמוטט בביתו ברעננה לאחר מסיבה - ומת

הצעיר, בן 21, התמוטט בביתו, הובהל לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. בין היתר, נבדקת האפשרות שהוא התמוטט לאחר ששתה אלכוהול במסיבה

טרגדיה ברעננה: חייל בן 21 ששירת ביחידת העילית של חיל המודיעין 8200 התמוטט היום (ראשון) בביתו ומת. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה ממושכות, תוך כדי מתן תרופות. במהלך הטיפול, הוא הועבר לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה, אולם ככל הנראה יועבר המקרה לטיפול המשטרה הצבאית החוקרת. בין היתר, נבדקת האפשרות כי החייל התמוטט לאחר ששתה משקאות אלכוהוליים במסיבה.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות כי "סמוך לשמונה בבוקר התקבלה קריאה במוקד מגן דוד אדום על צעיר כבן 21 שנמצא מחוסר הכרה בביתו שברעננה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בצעיר פעולות החייאה קדחתניות ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא".

גורם צבאי המצוי בפרטי המקרה מסר לפני זמן קצר כי מדובר בחייל מפקדה של אגף המודיעין בצה"ל שיצא לחופשת סוף שבוע בביתו והתמוטט כפי הנראה משתיית יתר של אלכוהול. בעקבות ההודעה על מותו, המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע. במסגרת החקירה יבדקו השוטרים הצבאיים את היחידה בה משרת החייל והאם נעשו בה תדריכים לחיילים לפני צאתם הביתה. הגורם הדגיש, כי הגופה תשלח לנתיחה לבירור סיבת המוות. יצוין, כי צה"ל מנהל קמפיינים וסדנאות בקרב חיילים למניעת שתיית אלכוהול ונהיגה בטוחה בדגש על חופשות סוף שבוע.

לפני מספר חודשים: קצין צה"ל התמוטט לפני אימון - ומת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully