וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צה"ל ביחידת מגלן התמוטט לפני אימון - ומת

יהושע בריינר

12.6.2011 / 19:21

קצין בדרגת סרן מכפר סבא המשתייך ליחידה המובחרת, הגיע עם רכבו לבסיס חיל האוויר בתל נוף והתמוטט מסיבה לא ברורה. מותו נקבע בביה"ח קפלן ברחובות. הודעה נמסרה למשפחתו

טרגדיה בצה"ל: קצין בדרגת סרן המשמש גם כסגן מפקד פלוגה ביחידת מגלן, התמוטט ומת אחר הצהריים (ראשון) לפני אימון במרכז להטסה והכשרות מיוחדות בבסיס חיל האוויר בתל נוף. הודעה נמסרה למשפחת החייל ובמקביל נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

מבדיקה ראשונית עולה כי הקצין בן ה-22, תושב כפר סבא, התמוטט מסיבה בלתי-ברורה ובשלב זה מתחקרים ביחידה אליה השתייך ובמפקדת זרוע היבשה את הנסיבות שהובילו למותו. הקצין הגיע ברכבו לבסיס וכאשר יצא מהרכב, התמוטט ואיבד את הכרתו. למקום הוזעקו צוותי רפואה מהבסיס, שהחלו לבצע בו פעולות החייאה. הקצין פונה לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותו. הוא יובא למנוחות מחר בהר הרצל, כפי שציווה לפני מותו.

מקרה דומה אירע לפני כשלוש שנים באחד מבסיסי האימונים של חיל האוויר בדרום. חייל טירון ששירת ביחידת נ"מ, התמוטט לנגד עיני חבריו במסגרת "יום ללא מאמץ", בו לא בוצעה כל פעילות פיזית. חיילים ניסו לבצע בחברם פעולות החייאה ראשוניות, אולם בהמשך נקבע מותו של החייל בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

לפניות לכתב:

joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully