וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רכשו רובה צלפים כדי לרצוח דומרני מרחוק

רמי שני

11.10.2012 / 19:51

ארבעת הנאשמים בקשירת קשר להתנקש בחייו של ראש ארגון הפשע וכמה מאנשיו מכחישים את האישומים נגדם. הפרקליטות: "רק נוכחות המשטרה במקום מנעה את ההתנקשות"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

פרקליטות המחוז הדרומי הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד ארבעה נאשמים בקשירת קשר להתנקש בחייו של העבריין שלום דומרני ובכמה מאנשי ארגונו. בכתב האישום מפורטות דרכי איסוף אמצעי הלחימה בהן נקטו הארבעה, מאור מגידיש, בן ,30 ואחיו דודו מגידיש, בן 28, פיני מזרחי, בן 25, וגבי אטדגי, בן 29. הארבעה מכחישים את האישומים נגדם.

הנאשם פיני מזרחי מואשם בנוסף גם בניסיון לפוצץ רימון רסס, שלא התפוצץ לבסוף, בביתו של עבריין מאשקלון, כדי לגרום למותו. בכתב האישום נכתב שהארבעה שיתפו פעולה עם עבריינים אחרים כדי להשיג רובה צלפים מסוג אם-14, שבאמצעותו קיוו לפגוע באנשים בהם רצו להתנקש מרחוק מבלי להתגלות.

הוארך מעצר החשודים בניסיון ההתנקשות בדומרני. שי מכלוף
שלושה מהנאשמים בהתנקשות/שי מכלוף

עוד נכתב כי הם ביצעו מארב ליד ביתו של דומרני, במהלכו אחד מהם נרדם בזמן המשמרת שלו בתוך רכב המארב, אז הגיע חברו שהעיר אותו ואמר לו שדומרני כלל לא היה באותו הזמן בבית. בין השיחות שנקלטו באמצעי האזנת הסתר, נשמע אחד מהנאשמים אומר לחברו כי אילו היה יכול היה מתקשר לדומרני ו"מלכלך עליו" כדי שייפגש אתו במקום חשוך, ושם היה מחסל אותו. מפקד מרחב לכיש של המשטרה, ניצב משנה יורם סופר, הגיע לדיון בבית המשפט ואמר כי "אם הכוונות שלהן היו יוצאות אל הפועל היו יכולים להיפגע הרבה חפים מפשע".

עורכת הדין שילה דורפמן, המייצגת את מזרחי, אמרה כי המשטרה הסתמכה על עד אחד אשר הפליל את הארבעה וכי הראיות בידיה חלשות. "העד הזה קיבל טובות הנאה בתמורה למסירת עדויות כאלה ואחרות", אמרה עורכת הדין דורפמן. "מדובר בעבריין, שביצע עבירות שנמחקו לו, כדי שיעיד בתיק. המשטרה הפעילה את העד הזה, דבר המצביע על אפשרות, שהוא בעצם הדיח לעבירות".

מנגד, אמרה עורכת הדין מירב עמר-כהן מפרקליטות המחוז הדרומי, שגיבשה את כתב האישום, כי ביצעו עבירות חמורות. "ברור מההתנהלות של הארבעה שהם ביצעו פעילות עבריינית אינטנסיבית, שתכליתה הייתה לקיים את העבירות שתכננו לבצע", אמרה עמר-כהן. "במקרה של זריקת הרימון, היה נס שהוא לא התפוצץ ובעת אחד מניסיונות ההתנקשות, הייתה במקום נוכחות משטרתית שמנעה את הדבר". מעצרם של הנאשמים הוארך עד לדיון בעניינם ב-25 באוקטובר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully