וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בעכו: שני גברים נורו למוות במכוניתם

קובי מנדל

11.10.2012 / 1:02

היורה נמלט מהמקום, וצוות של מגן דוד אדום קבע את מותם של השניים, המוכרים למשטרה. במשטרה חושדים כי מדובר במארב מתוכנן, וסריקות נערכות באזור בנסיון לאתר את היורה

צילום: חדשות ערוץ 10, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

שני גברים בני 26 נורו הערב (רביעי) למוות בעת שישבו במכונית ברחוב מוטה גור בעכו. היורה נמלט מהמקום וטרם נעצר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע בזירה את מותם של השניים - אמיר נג'אר, בן 26, תושב העיר, ומחמוד סאלם, בן 26 מעכו העתיקה. מהמשטרה נמסר כי השניים היו מוכרים מהתחום הפלילי. חוקרי תחנת עכו פתחו בסריקות בניסיון לאתר את החשוד בביצוע המעשה.

פרמדיק מד"א מאזור אשר, שקד אנקונינה, סיפר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום היתה התקהלות. שני האנשים היו ירויים בפלג הגוף העליון. אחד נשאר בתוך הרכב, ואחד מחוץ לו. הם היו כבר ללא רוח חיים ולא נותר אלא לקבוע את מותם ולפנותם לבית החולים בנהריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני האנשים היו ירויים בפלג הגוף העליון. זירת האירוע בעכו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד תחנת עכו, סגן ניצב ויקטור בוסקילה, מסר לוואלה! חדשות כי אחד הכיוונים הנחקרים הוא שמדובר במארב מתוכנן שבו היורה המתין לשניים, כשיבקרו במתחם סמוך לבניין מגורים בן שלוש קומות הוא ציין כי לחוקרים עדיין לא ידוע האם מדובר ביורה אחד או יותר, והאם המבצע נמלט רגלית, ברכב או בקטנוע. לדבריו, השניים נורו מטווח קצר באמצעות אקדח, ושכנים שגרים באזור סיפרו כי שמעו מספר יריות אקדח.

בתחילת החודש נרצח ולדימיר (וובה) דרנוב, בן 23 מקריית אתא, סמוך למועדון "מלינה" במפרץ חיפה. אתמול הותר לפרסום כי החשוד בביצוע המעשה הוא סטודנט בן 29 מהצפון, שנעצר בסוף השבוע. לטענת המשטרה החשוד שחזר את הדקירה, וטען כי הרקע הוא סכסוך בין חבורות צעירים במסיבה בסילבסטר האחרון. לטענת החשוד, באותו אירוע הוא הוכה על ידי הנרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אזור הירי

החשוד טען בחקירתו כי כשהגיע למועדון, שוב פרץ ויכוח בינו לבין דרנוב - והוא החליט לרצוח אותו. לטענת חוקרי ימ"ר חוף, בפיקוד ניצב-משנה אלי אסייג, החשוד החליט לרצוח את דרנוב עוד לפני שהגיע למועדון, ולשם כך הצטייד בסכין. "הוא הביע צער על המעשה", אמר נצ"מ אסייג. לאחר שהחשוד הודה במעשים ושיחזר אותם, החוקרים הציגו לו סרטון, שנלקח ממצלמות אבטחה של עסק סמוך, שתיעדו אותו בשעת מעשה.

החשוד נעצר ביום חמישי. חוקר של המשטרה זיהה אותו ברחוב, יושב על ספסל סמוך לביתו - ודיווח על כך לממוניו. בלשים שהיו בתצפיות זיהו אותו בוודאות, והוא נעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • עכו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully