וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח אשתו מבית שאן כשיר לעמוד לדין; "נחמה קטנה"

קובי דוד

9.10.2012 / 14:25

כחודש וחצי לאחר שנעצר בחשד שרצח את אשתו, ולאחר שסנגוריו טענו לאי-שפיות, קבעה בדיקה פסיכיאטרית כי משה גדליה כשיר לעמוד לדין. כתב אישום בגין רצח יוגש נגדו ביום שישי

צילום: ערן גילווארג, שגב דהן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

משה גדליה,תושב בית שאן, שנעצר בחשד לרצח אשתו דיקלה לעיני ילדיהם בסוף חודש אוגוסט, הוכר ככשיר לעמוד לדין. בדיון שהתקיים הבוקר (שלישי) בבית משפט השלום בנצרת ציינה השופטת אוסילה אבו אסעד כי ביום שישי יוגש כתב אישום חמור כנגד גדליה בגין עבירת רצח. באותו מעמד ביקש בית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

כבר לאחר מעצרו של גדליה על ידי כוחות משטרת בית שאן טענו סנגוריו כי הוא אינו כשיר לעמוד לדין, מאחר והם סברו כי הוא לא היה שפוי בעת המעשה ואינו זוכר דבר מליל הרצח. בעקבות כך, נשלח גדליה להסתכלות פסיכיאטרית, אך ממצאיה העלו, כאמור, כי הוא כשיר לעמוד לדין פלילי.

בתחילת הדיון שהתקיים הבוקר בבית המשפט פנה אביה של דיקלה אל גדליה בכאב גדול ובקול חנוק מדמעות ואמר לו: "תסתכל לנו בעיניי. תרים את הראש. אני גידלתי אותך. אנחנו נתנו לך כבוד ואתה רצחת את היקרה לנו מכל". גם אחיותיה של דיקלה הוסיפו בכאב: "הוא הרג את אחותנו והרס לנו את החיים". הן הוסיפו כי כתב האישום "הוא נחמה קטנה בכל הטרגדיה הזו, ומסר גורף לכל הבעלים האלימים שיבינו שאין להם חסינות בבית המשפט".

עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י, המייצגים את גדליה, מסרו בתגובה כי "אנחנו נמתין לכתב האישום כדי שנוכל ללמוד את חומר הראיות, כך נלמד כיצד לתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully