וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קלוני וקייטי פרי לצדו, אובמה מתכונן לקרב האחרון

יעל אבן אור, ארה"ב

8.10.2012 / 13:42

במהלך אירוע התרמה ענק לקמפיין שלו, החמיא נשיא ארה"ב לכמה מהכוכבים ההוליוודיים שאירח על הבמה והתבדח על הפסדו בעימות: "לפחות האמנים שכאן נותנים הופעה מושלמת כל לילה"

לא נח לרגע: בשעה שהמועמד הרפובליקני מיט רומני מתכונן לנאום שיישא היום (שני) בווירג'יניה בנושא מדיניות החוץ של ארצות הברית, פתח אמש הנשיא המכהן ברק אובמה בסבב גיוס תרומות בן יומיים בקליפורניה. בסבב הנוכחי מקווה אובמה לגייס כ-10 מיליון דולרים לקמפיין שלו, שנכנס לשלב האחרון של המירוץ לקראת הבחירות שייערכו ב-6 בנובמבר.

אירוע ההתרמה הראשון נערך אתמול באולם נוקיה בלוס אנג'לס, בקונצרט תחת הכותרת "30 ימים לניצחון", בו השתתפו הזמרים ג'ון בון ג'ובי, סטיבי וונדר וקייטי פרי. הנשיא אובמה התלוצץ על התבוסה שנחל בעימות הנשיאותי מול מיט רומני, ואמר כי בניגוד אליו, "האמנים האלה מסוגלים לעלות מדי לילה על הבמה ולתת הופעה מושלמת".

אובמה עמד על הבמה לצד ידידו הטוב ג'ורג' קלוני, ואמר כי "כולם זוכרים את הניצחון בשנת 2008, אבל אף אחד לא זוכר את המהמורות בדרך". לדבריו, "דברים תמיד נראים טוב במבט לאחור, אבל בזמן אמת... עשינו מגוון טעויות. פישלנו. אני פישלתי. אבל העם האמריקאי עזר לנו להתקדם". אובמה הוסיף: "אם יש דבר אחד שאני בטוח בו, הוא שעברנו כברת דרך. הגענו רחוק מכדי לחזור בנו עכשיו".

צפו בהופעתה של קייטי פרי באירוע ההתרמה של אובמה

לאחר נאומו של אובמה, הסבו חלק מהמוזמנים לארוחה במלון הריץ קרלטון. הנשיא אמר לסועדים, ששילמו כל אחד 25 אלף דולרים למנה, כי בכוונתו לנצח במרוץ: "אני מאמין שניתן יהיה לסגור את העסקה".

אובמה, שבעימות מול יריבו נאלם דום בדיון על תכנית המסים, התייחס בסעודה לוויכוח אודות "החור" שקיים לטענתו בתכניתו של רומני. "כמה שבועות לפני הבחירות, הוא מנסה להעמיד פנים כאילו שזה לא קיים" אמר אובמה, "כיוון שזה הרבה יותר פשוט מאשר להסביר איך הוא ישלם עבור התכנית מבלי לדרוש ממעמד הביניים לשלם את החשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully