וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מדגם הבחירות לנשיאות יכלול 31 מדינות בלבד

יעל אבן אור, ארה"ב

5.10.2012 / 1:30

להבדיל מחמש מערכות הבחירות האחרונות, הפעם לא יתקיים מדגם בכל המדינות, בשל המורכבות הגלומה בתהליך. הדבר יפגע בהערכות ליל הבחירות, וכן בניתוח הנתונים לאחריהן

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לאחר מסורת של שני עשורים, בבחירות הנשיאותיות הקרובות בארצות הברית לא ייערך מדגם בחירות מלא שיספק הערכה סבירה עבור תוצאות הבחירות טרם ספירת הקולות. מדגם הבחירות שייערך ב-6 בנובמבר יכלול רק 31 מדינות ולא את כולן, כפי שנעשה בחמש מערכות הבחירות הנשיאותיות האחרונות, כך פרסם היום (חמישי) העיתון וושינגטון פוסט, בהתבסס על ראיונות עם מספר אנשים המעורבים בתהליך.

קלפי בווטרלו, אוהיו. 29 בספטמבר 2012. Scott Olson, אתר יצרן
היעדר הנתונים יפגע בהערכות ערב הבחירות. קלפי באוהיו/אתר יצרן, Scott Olson

ההחלטה התקבלה על ידי הגוף NEP אשר מורכב מסוכנות הידיעות AP ומרשתות השידור. דן מרקל, האחראי על סיקור הבחירות ב- ABC News, אמר לעיתון כי "המטרה היא בכל זאת לספק סקר איכותי במדינות החשובות". היעדר הנתונים לא רק שצפוי לפגוע בהערכות ובניתוחים של ליל הבחירות אלא גם במחקרים עתידיים, שכן המדגם סוקר גם משתנים כגון גיל וגזע.

מספר גורמים הפכו את ביצוע הסקר הנערך ב- 50 מדינות, במחוז קלומביה וכולל גם פורמט ארצי למורכב ומסובך יותר, בהם המגמה ההולכת וגוברת של הצבעה מוקדמת - שלעתים קרובות מתבצעת באמצעות הדואר - אשר הקשתה על הסוקרים לבצע את הראיונות ולשמור על המדגם מייצג מבלי לערוך שיחות טלפון שעלותם גבוהה יחסית. בבחירות הקודמות, למשל, ראיונות עם בוחרים שהצביעו מוקדם התבצעו רק ב-18 מדינות וחסרונם הורגש במדינות כאינדיאנה, שם הצביעו 24% מהבוחרים מוקדם ובוויסקונסין, שם 21% מהתושבים בחרו לעשות כן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully