וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגיח מקרוב: אדלסון "התגנב" לעימות הנשיאותי

4.10.2012 / 21:33

לצד סנאטורים, עיתונאים ובני משפחותיהם של אובמה ורומני, בקהל ישב גם בעליו של העיתון "ישראל היום" ומקורבו של ראש הממשלה נתניהו. רק הערב פורסמו "התמונות המרשיעות"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

המיליארד היהודי-אמריקני שלדון אדלסון היה לפנות בוקר (חמישי) בין קהל הצופים בעימות הנשיאותי באוניברסיטת דנבר, קולורדו. אדלסון, שהתיישב בקהל לצד רעייתו, מרים, שמר על פרופיל נמוך, ורק בשעות הערב המאוחרות פרסמה סוכנות הידיעות רויטרס תמונות ראשונות של בני הזוג.

אדלסון, בעליו של החינמון "ישראל היום" ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא התורם הגדול ביותר לקמפיין הנשיאות של מיט רומני. לפני עשרה ימים, הסכים אדלסון להתראיין לתקשורת, ובצעד נדיר חשף את גובה התרומות שהעמיד לקמפיין הרפובליקני. בשיחה עם האתר "פוליטיקו", אמר אדלסון כי תרם כמעט 70 מיליון דולרים לארגונים הקשורים ישירות לרומני. בכך, שילש אדלסון את הסכום שהוענק אי פעם למועמדים של המפלגה הרפובליקנית.

שלדון אדלסון בקהל העימות הנשיאותי בדנבר, קולורדו. 4 באוקטובר 2012. רויטרס
מוכן לתרום "כמה כסף שיידרש כדי להבטיח את ניצחונו של רומני". אדלסון בקהל, לפנות בוקר/רויטרס

בתחילת המרוץ הנשיאותי, תמך אדלסון במועמדתו של ניוט גינג'ריץ, לשעבר יו"ר בית הנבחרים. במהרה, עם הדרדרותו בסקרים, נטש אדלסון את ג'ינג'ריץ והפך את רומני לבן טיפוחיו. אדלסון, שעשה את הונו בהקמת בתי קזינו מפוארים ברחבי העולם, אמר ל"פוליטקיו", כי הוא מוכן לתרום "כמה כסף שיידרש כדי להבטיח את ניצחונו של רומני". לדבריו, המשך כהונתו של הנשיא ברק אובמה מסכן אותו, מפני שהממשל הנוכחי טופל עליו האשמות שווא, ואף מדליף לתקשורת פרטים חסויים מחקירות מס הקשורות לעסקיו הענפים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully