וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמוחמד גילם את אובמה: ההכנות לעימות בשיאן

בזמן שאוניברסיטת דנבר עושה את ההכנות האחרונות לעימות הנשיאותי, לקחו שני המועמדים הפוגה קלה משינון החומר. אובמה התלונן על "שיעורי הבית", ורומני קפץ למזללה מקסיקנית

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

בקולורדו נשלמות ההכנות לעימות הראשון בין הנשיא המכהן ברק אובמה ליריבו הרפובליקני, מיט רומני. העימות הנשיאותי באוניברסיטת דנבר הוא הראשון מבין שלושה והוא ילווה בעימות נוסף בין המועמדים לתפקיד סגן הנשיא. אמש באו דיה מוחמד וזאק גונזלס, שני סטודנטים מהאוניברסיטה, כדי לגלם את אובמה ואת רומני עבור הבדיקות האחרונות.

העימות ישודר בוואלה! חדשות הלילה (בין רביעי לחמישי) בשעה 03:00

דיה מוחמד וזק גונזלס, סטודנטים שדימו את ברק אובמה ומיט רומני בבדיקות לקראת העימות באוניברסיטת דנבר. קולורדו, 2 באוקטובר 2012. רויטרס
הסטודנטים דיה מוחמד וזק גונזלס בתפקיד אובמה ורומני/רויטרס

שני המועמדים לקחו בימים האחרונים הפוגה זמנית מכנסי הבחירות האינטנסיביים כדי להסתגר עם יועציהם ולהתכונן לעימות. הנשיא, ברק אובמה, מגיע לעימות הנשיאותי כשהוא נהנה מיתרון גדול בסקרים, ואת ההכנות האחרונות עשה בלאס וגאס. אמש זכה אובמה להתרעננות קצרה מההכנות וביקר בסכר הובר. מוקדם יותר, בשיחה עם פעילים בסניף סמוך של המפלגה הדמוקרטית, התלוצץ הנשיא כי השקידה לקראת העימות היא בבחינת "הכנת שיעורי בית", וסיפר כי יועציו "אינם מרשים לו לצאת החוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מיט רומני במזללה מקסיקנית בדנבר, קולורדו. 2 באוקטובר 2012. AP
מיט רומני ועובדי המזללה המקסיקנית Chipotle בדנבר, אמש/AP

המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני, מגיע לעימות עם אובמה בעמדת שפל בסקרים. הוא בא לדנבר כבר שלשום כדי להתכונן, ואמש יצא להתרעננות קצרה במזללה מקסיקנית, בלי שהתריע על בואו, במה שפרשנים הגדירו כניסיון נואש להתחבב על קולות המצביעים ההיספנים. רומני הסב לארוחה זריזה שכללה בין היתר בוריטו, אורז, שעועית שחורה, ולאחר מכן הצטלם עם קבוצה של סועדים שחורים ועובדים במסעדה, בנים למהגרים היספניים. התצלום זכה ללעג מסוים ברשתות החברתיות, שכן סקרים קודמים הצביעו על 0% תמיכה לרומני בקרב הקהילה האמריקנית-אפריקנית, וסקר שפורסם אמש מראה כי 70% מההיספנים תומכים באובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully