וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת הרפובליקנית לשעבר "הרסה את יום כיפור"

ביקורה של מישל בכמן בבית כנסת בשיקגו בערב החג גרם למספר מתפללים לעזוב את האולם בזעם. מתפלל אחד אף פתח בקמפיין לתמיכה ביריב שלה כמחאה: "דעותיה מנוגדות לערכי היהדות"

אישיות לא רצויה: ביקורה של המתמודדת לשעבר לראשות המפלגה הרפובליקנית, מישל בכמן, בתפילת יום כיפור בבית כנסת בשיקגו גרם השבוע לסערה בקרב המתפללים - ואף הצית קמפיין נגדה שהביא לגידול משמעותי בתרומות ליריבה הדמוקרטי.

רב בית הכנסת הקונסרבטיבי "אנשי אמת", מייקל סיגל, סיפר לעיתון ה"שיקגו טריביון" כי באותו ערב הוקרא בבית הכנסת דיאלוג דמיוני קצר בין אב לבנו המשוחחים על ישראל, שהכיל בין היתר אזכור אוהד לפתיחות הישראלית כלפי קהילת הלהט"ב. בכמן, בכירת תנועת "מסיבת התה" ונציגת מניסוטה בבית הנבחרים, ידועה כמי שמתנגדת נחרצות לזכויות הקהילה ההומוסקסואלית בארה"ב.

מישל בכמן עונה לטלפונים במטה הבחירות שלה במדינת איווה, 1 בינואר 2011. רויטרס
"הקדושה בחדר וקדושת הערב נפגמה משמעותית בגלל הביקור". בכמן/רויטרס

בעקבות הביקור, יצאו מהאולם בסערה מספר מתפללים. כמו כן, הצליחה בכמן להכעיס במיוחד מתפלל בשם גארי סירקוס שהחליט אף לפתוח בגיוס תרומות למתמודד נגדה בבחירות לקונגרס – חבר המפלגה הדמוקרטית ג'ים גרייבס.

"הקדושה בחדר וקדושת הערב נפגמה משמעותית בעיני, אם לא נהרסה לחלוטין", אמר סירקוס לאחר יציאתו מהאולם. "הדת שלנו מעריכה ומגלמת סבלנות, חמלה, כבוד לזכויות הפרט, תבונה, מדע – כל אותם הערכים שלדעתי מנוגדים למה שמייצגת מישל בכמן".

"אסור לתת לאישה המרושעת הזו במה"

סירקוס החליט לעשות מעשה ושלח למטה גרייבס מכתב: "חשתי שהדרך ההולמת ביותר להוקיר את ביקורה של גברת בכמן תהיה לתרום לקמפיין שלך", כתב סירקוס, "על אף שאני לא משתתף בבחירות במינסוטה, אני מבקש שתעשה כל שביכולתך על מנת שלא תינתן לאישה המרושעת הזו במה".

לאחר מכן העביר סירקוס את המכתב גם למכריו, והפציר בהם לעשות כמותו ולתרום לקמפיין של גרייבס. תוך זמן קצר הופץ המכתב הלאה ברשת, והביא לעלייה של כ-400% בתרומות שהוענקו למטה גרייבס בשבוע האחרון שמקורן בשיקגו. מישל בכמן טרם הגיבה לתקרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully