וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מאות משפחות פונו מבתיהן בשל הצפות

כמות המשקעים בצפון בריטניה בימים האחרונים גרמה לנזק רב ולבהלה מפני קריסת "מבנים לא יציבים". לאחר הפינוי, סחורה בשווי עשרות אלפי פאונד נגנבה מחנויות שננטשו

מאות משפחות בצפון בריטניה פונו מבתיהן בשל הצפות חמורות באזור. ההצפות החלו בימים האחרונים, ואתמול (רביעי) דווח בכלי התקשורת בבריטניה כי מדובר בחודש ספטמבר הגשום ביותר בעשור האחרון, כאשר כמות המשקעים עוברת את הממוצע החודשי בלמעלה מחמישה מטרים. עוד דווח כי אתמול במספר אזורים, ירדה כמות הגשמים הממוצעת לחודש שלם.

כתוצאה מהגשמים הכבדים, ניתן היה להבחין אתמול בצפון אנגליה במחזות כמו מכוניות שננטשו על ידי בעליהן לאחר שהחלו "לשוט" ברחובות, ורחובות שלמים שפונו על ידי הרשויות בשל הגשם הכבד. כמו כן נגרם גם נזק רב לרכוש פרטי וציבורי.

גורם במועצת העירייה של ניוקאסל, מיק מרפי, אמר לרשת BBC הבריטית שהדירות שפונו היו "במצב לא יציב במיוחד", והוסיף כי מעולם לא ראה מחזות שכאלה במהלך 33 שנות עבודתו כמהנדס אזרחי.

הצפות בצפון אנגליה. ספטמבר 2012. AP
כמות גשמים חודשית ביום אחד/AP

כמו כן, נאלצה משטרת ניוקאסל להתמודד עם תופעות של ביזה, כמו למשל עשרות זוגות האופניים בשווי של כ-20 אלף פאונד, שנשדדו מחנות מקומית לאחר שננטשה. "תגברנו את הסיורים באזור באופן משמעותי" אמר מפקד המשטרה המקומית, דייב ביירן, שהוסיף כי "זה מבחיל שאנשים מסוימים מנצלים את המצב על מנת לפרוץ לבתי עסק".


עוד בנושא
הצפות ביפן: 20 נהרגו, 250 אלף מפונים מבתיהם
הרכבת התחתית הוצפה במים, הנוסעים צעדו בחושך
הגשמים הציפו את הגעתון, רחובות בנהריה נחסמו

(עדכון ראשון: 23:42)

הצפות בצפון אנגליה. ספטמבר 2012. AP
צוותי הצלה במקום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully