וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשמים הציפו את הגעתון, רחובות בנהריה נחסמו

עידן אבני

6.4.2011 / 15:08

הגשמים הסוערים הבוקר הביאו לעלייה ניכרת במפלסו של נחל הגעתון. כמה רחובות בנהריה נחסמו לתנועה, ונפתחו שוב רק לאחר כמה שעות. הגשם צפוי להיחלש, אך יישאר באזור עד סוף השבוע

המערכת החורפית שפוקדת את ישראל גרמה היום (רביעי) להצפות בנהריה, בה ירדו הבוקר לא פחות מ-70 מילימטרים של גשם. נחל הגעתון העובר בעיר כמעט עלה על גדותיו, והרחובות הסמוכים לערוץ נסגרו לתנועה בשל ההצפות. צוותי תברואה של העירייה פעלו במשך זמן רב לנקז את המים מהרחובות ויצמן וקפלן, בהם הייתה זרימה חזקה במיוחד של מים. הגשם פסק לאחר כמה שעות, ורק אז ירד מעט מפלס המים בנחל, והרחובות שנחסמו בעיר נפתחו בהדרגה שוב לתנועה.

שיטפונות בנהר הגעתון בנהריה בעקבות הגשם, אפריל 2011. ג'יני
נהריה, הבוקר/ג'יני

יעל, תושבת נהריה, סיפרה לוואלה! חדשות כי נסעה יחד עם אמה בשכוהת גבעת כצנלסון בעיר, אך השתיים נאלצו לשוב על עקבותיהן. "היינו צריכות להסתובב, אי אפשר היה להמשיך לנסוע בגלל שהמים הגיעו לגובה רב. הייתה שם ממש בריכת מים. כל המכוניות הסתובבו, רק הג'יפים יכלו להמשיך לנסוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שיטפונות בנהר הגעתון בנהריה בעקבות הגשם, אפריל 2011. ג'יני
"רק הג'יפים יכלו להמשיך לנסוע". נהריה, הבוקר/ג'יני

כמויות נאות של משקעים נמדדו גם בגליל העליון, ובמטולה ירדו כ-40 מ"מ של גשם בימים האחרונים. הגשמים שקפצו לביקור אביבי באזור אמנם התמתנו מעט היום, אך הם צפויים להישאר עמנו לפחות עד סוף השבוע. הטמפרטורות יעלו במקצת והגשם צפוי להמשיך לרדת מצפון הארץ עד לצפון הנגב, למרות שנחלש מעט בשעות הצהריים. עדיין קיים חשש משיטפונות במדבר יהודה ובים המלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully