וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג הטרקטורון "העיף הרצות באוויר" ונמלט

גלעד גרוסמן

19.9.2012 / 12:25

יניב פיירובוסקין מואשם כי נהג במהירות בטרקטורון סמוך לקבוצת רצים, ואז פגע בבלטה רדיס וביטאו נגיסט והעיף אותן באוויר. לאחר שנמלט, ניקה את כלי הרכב כדי להסתיר ראיות

צילום: דניאל בוק, קובי אליהו; עריכה: יאיר דניאל

צפו בדברי סנגורו של החשוד בהארכת מעצרו

כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בלוד נגד יניב פיירובוסקין בגין דריסת הרצות בגבעת ברנר לפני כשבועיים וחצי. הוא מואשם בעבירות של חבלה חמורה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שיבוש מהלכי משפט והפקרה לאחר פגיעה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין יניב בן הרוש מפרקליטות מחוז מרכז, פיירובוסקין נהג במהירות בטרקטורון בשטח חקלאי באזור גבעת ברנר. באותו זמן רצו במקום מספר רצים, ובראשן ארבע רצות. לטענת הפרקליטות, הוא נהג במהירות גבוהה לעברם והם סימנו לו להאט.

פיירובוסקין חלף על פניהם, ביצע פניית פרסה והחל לנסוע לכיוונם במהירות כשרגלו מונפת באוויר. האצנים ניסו לרדת לשולי הדרך כדי להימנע מפגיעה, אולם הנהג פגע בשתי רצות, בלטה רדיס וביטאו נגיסט, העיף אותן באוויר וגרם לפציעתן. לפי כתב האישום, פיירובוסקין לא נשאר להגיש לפצועות עזרה, נמלט מהמקום והפקיר את השתיים.

לאחר מכן הוא שטף את הטרקטורון כדי להעלים ראיות, ונעצר רק ארבעה ימים לאחר התאונה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הוא הודה בעבירות המיוחסות לו ושיחזר את המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully