וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדריסה בגבעת ברנר: נעצר חשוד בנהיגה בטרקטורון

5.9.2012 / 8:16

צעיר בשנות ה-20 לחייו מהשפלה נעצר בחשד שדרס במכוון שתי רצות, בנות 15 ו-19, ופצע אותן בינוני, בשל הערה על נהיגתו. החשוד מכחיש החשדות ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו

צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל

משטרת מרחב שפלה עצרה אמש (שלישי) צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב השפלה, בחשד שהיה מעורב בתאונת "פגע וברח" מכוונת, כשדרס שתי נערות סמוך לגבעת ברנר. הצעיר נעצר בביתו בתום חקירה שבה, בין היתר, חיפש צוות החקירה המיוחד בעלי טרקטורונים מהאזור.

בתום תשאול במרחב שפלה הוחלט על הצורך להמשיך בחקירה, ולפיכך תבקש היום המשטרה להאריך את מעצרו בדיון אליו יובא בבית משפט השלום ברחובות, כשבמקביל הוצא צו איסור על פרסום פרטיו. החשוד מכחיש את ההאשמות.
יצוין כי בימים האחרונים נחקרו נהגי טרקטורונים רבים באזור, אך החשוד הנוכחי הוא הראשון שהמשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו, בשל חשדות נספים שהתעוררו במהלך החקירה שעשויים לקשור אותו למקום הטענה בזמן האירוע.

חשד לדריסה מכוונת - כותרות הפרשה
חשד לפגע וברח בכוונה תחילה: נהג טרקטורון נמלט
הדריסה בגבעת ברנר: אות מבשר רעות לחובבי הספורט
מאמן אחת הנערות שנדרסו: "הן לא הספיקו לברוח"
הרצה שנדרסה: "אולי עוד חצי שנה אוכל לרוץ שוב"

הארכת מעצר לחשוד בדריסת האצניות בטרקטורון סמוך לגבעת ברנר, ספטמבר 2012. יותם רונן
החשוד בהארכת מעצרו, היום/יותם רונן

סנגוריו, עורכי הדין גיורא זילברשטיין ואיתי שוחט, אמרו היום כי "למרשנו אין כל קשר לעבירה. אין לו עבר פלילי. הוא בחור נורמטיבי. אנחנו מקווים מאד שבית המשפט ישחרר אותו במהרה". עוד נמסר כי "על אף שמרשנו הינו בעל טרקטורון המתגורר באזור, אין לו קשר לדריסה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זמן קצר לאחר תאונת ה"פגע וברח".
ככל הנראה, מספר רצים העירו לנהג על אופן נהיגתו הפרוע - והוא הגיב בדריסת שתיים מהן. אחת הפצועות בתאונה

ביום שישי סמוך לשעה 19:00 נפצעו שתי נערות, בנות 15 ו-19, שרצו בתוך קבוצה של רצים בשטח פתוח סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. על פי החשד, בשלב מסוים העירו הרצים לנהג טרקטורון חולף על אופן נהיגתו הפרוע, ובתגובה פגע בשתיים מהרצות - ופצע אותן בינוני. לאחר המעשה, הוא נמלט מהמקום.

ניידות טיפול נמרץ שהגיעו למקום העניקו לפצועות טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותן לבית החולים קפלן ברחובות, כשהן סובלות משברים בגפיים. כוחות של משטרת מרחב שפלה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המקרה.

זירת התאונה בה נדרסו שתי רצות סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. שי מכלוף
בקבוק המים של אחת הנפגעות בזירת התאונה/שי מכלוף

מצבה של האצנית טיגסט ביטאו בת ה-15, שנפצעה בתאונה, מוסיף להיות בינוני, והיא עדיין מאושפזת במחלקה האורתופדית בקפלן. הרופאים עובדים איתה בניסיון לסייע לה להזיז את רגליה, וביתר הזמן היא נהנית מביקורי אורחים רבים. קרוביה מספרים כי היא מעודדת ומתקשרת עם סביבתה, אך מוקדם לקבוע אם תשוב לרוץ.

ביטאו, שהייתה הנפגעת באורח הקשה ביותר בתאונה, התאוששה מניתוח שעברה בשבת, ולדברי אחיה, "זוכרת שלא הצליחה לברוח בזמן".

"הבוקר היא התחילה לדבר ולתקשר", סיפר בראשון האח, שימלס ביטאו, לוואלה! חדשות. "היא זוכרת את מה שקרה. היא סיפרה לנו שנהג הטרקטורון נסע לידם בפראות. חלק מהאנשים שרצו אמרו לו שיאט, ואחרי 50 מטר הוא עשה פרסה והתחיל לנסוע לעברם במהירות. היא לא הצליחה לזוז ולא הספיקה לברוח. היא לא האמינה שיקרה דבר כזה - שמישהו ידרוס אותה בכוונה".

הדורס, מבחינת ביטאו, "הוא כמו רוצח. עכשיו אנחנו עסוקים עם אחותי, אבל לאחר שהיא תבריא - אני מקווה מאד שהוא יקבל את העונש שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully