וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את ראש השנה

פיצוץ מסתורי במתקן העשרת האורניום האירני בפורדו, סוריה ביצעה ניסוי בנשק כימי, אדם חשוד ברצח אשתו, חיים חפר הלך לעולמו ותמונות עירום חדשות של קייט מידלטון מתפרסמות

צילום: שי מכלוף ושלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו

צפו בעם ישראל חוגג את ראש השנה:

פיצוץ מסתורי שאירע לפני כחודש במתקן להעשרת אורניום בפורדו שליד קום באירן גרם להפסקת אספקת החשמל למקום - כך אישר אתמול ראש ארגון האנרגיה האטומית של אירן, פירודאון עבאס דוואני, העומד בראש המשלחת האירנית לדיונים של מועצת הנגידים של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, המתכנסת בווינה. עבאס דוואני סירב למסור פרטים נוספים אודות הנזק שנגרם כתוצאה מהפיצוץ והאם הוא תוקן עד היום.

סוריה ביצעה ניסוי בנשק כימי?

אתמול דווח ב"דר שפיגל" הגרמני כי סוריה ביצעה בחודש שעבר ניסויים במערכות טילים כימיים. על פי הדיווח, המתבסס על עדי ראייה שונים, הניסויים אירעו סמוך למרכז מחקר נשק כימי בסאפירה, מזרחית לחלב, העיר הגדולה בסוריה. עוד דווח, כי במהלך הניסויים, שנערכו באזור מדברי, שוגרו בסך הכל חמישה או שישה טילים מכלי טיס ומטנקים. עדי הראייה סיפרו גם כי קצינים אירנים, שמשתייכים ככל הנראה למשמרות המהפכה של הרפובליקה האיסלמית, הוטסו בידי מסוקים על מנת לקחת חלק בניסויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

נסראללה יוצא מהבונקר

שבוע לאחר פרסום הסרט "תמימות האיסלם" שהציג את הנביא מוחמד בלעג וגרם לזעם רב במדינות ערביות ואיסלמיות שונות, הצטרף מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה לשורת המגנים. בהופעה פומבית נדירה, אמר נסראללה כי "נביא אלוהים, אנו מציעים עצמנו, את דמנו ואת קרובינו למען כבודך".

רצח את אשתו, 21 שנה לאחר שרצח את אשתו הראשונה

הבוקר נעצר תושב הרצליה בן 64 בחשד שרצח את אשתו, 21 שנים לאחר שרצח את אשתו הראשונה. בחקירתו אמר שחשד שזוגתו בוגדת בו ולכן ביצע את המעשה שלאחריו התקשר למשטרה. החשוד כבר נקשר כאמור ברצח בשנת 1991, אולם בשל מצבו הנפשי, נשלח למוסד הפסיכיאטרי אברבאנל שם אושפז למשך 14 שנים. לבני הזוג ילדה משותפת שכעת שוהה עם בני משפחה.

אלפי ישראלים חוגגים

מאות אלפי ישראלים ניצלו את חופשת החג הארוכה כדי לצאת לשמורות הטבע והגנים. כ-150 אלף מטיילים ביקרו היום בלבד את האתרים, כך עולה מנתוני רשות הטבע והגנים. עומסי תנועה צפויים במספר רב של כבישים בארץ עם צאת החג.

חיים חפר הלך לעולמו

ממש לפני יציאת החג התקבלה הבשורה על מותו של המשורר והפזמונאי חיים חפר והוא בן 86. חפר, איש הפלמ"ח, הוא חתן פרס ישראל לזמר עברי ופרס סוקולוב לעיתונות. כתב עשרות שירים ופזמונים, ביניהם כאלו שהפכו לנכס צאן ברזל בשירה ובתרבות הישראלית. בין היתר, כתב חפר את השירים "הן אפשר" על מלחמת השחרור, "רבותי ההיסטוריה חוזרת" בו מצוין כיצד צעדו חיילי הפלמ"ח בסוריה, "היו זמנים" - על חיי היומיום במשלטים ועוד.

נסיכה בעירום

הדוכסית הבריטית קייט מידלטון ממשיכה להביך את הממלכה: תמונות עירום חדשות של הדוכסית פורסמו במגזין האיטלקי "צ'י". זאת לאחר שבית המשפט בפריז הורה היום למגזין הצרפתי "Closer" למסור לידיו את כל תמונות העירום של מידלטון שצולמה בחודש שעבר ללא חלק עליון במהלך חופשה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully