וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהבונקר: נסראללה גינה בפומבי הסרט האמריקאי

מזכ"ל חיזבאללה השתתף בהפגנה של עשרות אלפים בביירות ואמר כי על ארה"ב "להבין ששידורו המלא של הסרט יניב השלכות מאוד מסוכנות". הוא קרא לכלל המוסלמים להתאחד נגד הסרט

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, ערך היום (שני) הופעה פומבית נדירה כשפנה לעשרות אלפי בני אדם שהפגינו נגד הסרט האמריקאי "תמימות המוסלמים", שלדבריהם לועג לאיסלם ולנביא מוחמד. "נביא אלוהים, אנו מציעים עצמנו, את דמנו ואת קרובינו למען כבודך", אמר נסראללה. עשרות אלפי המפגינים צעדו ברובע השיעי שבפרברי ביירות. ההפגנה הייתה שקטה ולא התקרבה לנציגות ארה"ב שבצפון בירת לבנון. נסראללה קרא לכלל המוסלמים להתאחד נגד הסרט.

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בהופעה פומבית נדירה בהפגנה נגד הסרט "תמימות המוסלמים", ספטמבר 2012. רויטרס
"דורשים למנוע את שידורו המלא של הסרט". נסראללה, היום/רויטרס

"אנו כאן כדי להכריז על הסלידה שלנו מהסרט וכדי לדרוש למנוע את שידורו המלא ולסגור את הדלת לחלוטין בפני הניסיון לחזור על העלבון הזה", אמר נסראללה. "על כל ממשלה או מדינה להחרים אתרים אלה ולהחרים אתרים שמתעקשים על שידור הקטעים המעליבים. אמריקה צריכה להבין ששידורו המלא של הסרט יניב השלכות מאוד מסוכנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בהופעה פומבית נדירה בהפגנה נגד הסרט "תמימות המוסלמים", ספטמבר 2012. רויטרס
"על כל הממשלות והעמים לעשות מאמץ כדי ללחוץ על הקהילה הבינלאומית להעביר החלטה בינלאומית וחוקים נגד העלבת הדתות המונותאיסטיות". נסראללה בהפגנה/רויטרס

נסראללה רמז על שיתוף הפעולה בין מוסלמים לנוצרים, בעקבות ביקורו של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בלבנון בימים אלה ואמר כי "על כל הממשלות והעמים לעשות מאמץ כדי ללחוץ על הקהילה הבינלאומית להעביר החלטה בינלאומית וחוקים נגד העלבת הדתות המונותאיסטיות. כל עיכוב במשימה הוא מעשה של פשיעה נגד הנביא וניסיון להותיר את הדלת פתוחה לעלבונות נוספים, שאנו לא יודעים לאן יובילו".

אמש קרא נסראללה לפתוח במחאה ארצית על הסרט "תמימות המוסלמים" ואמר כי ארצות הברית חייבת לתת את הדין על "יצירת הסכסוכים בין מוסלמים לנוצרים". בנאום שנשא בטלוויזיה קרא נסראללה למפגינים להגיע היום אחרי הצהריים למחות בפרבריה הדרומיים של ביירות. "האחראים על הסרט, ובראשם ארצות הברית, חייבים לתת את הדין", אמר מנהיג חיזבאללה.

"על המוסלמים והנוצרים לא להתדרדר לעימות, ואת הזעם יש להפנות כלפי ארצות הברית", הוסיף נסראללה. הוא האשים את וושינגטון, אשר התנערה מהסרט, בכך שהיא משתמשת בחופש הביטוי כתירוץ לכך שהסרט עדיין זמין באינטרנט. "הממשל האמריקני הוא זה שתומך ומגן על המפיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully