וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים בסיני: חייל מצרי נהרג מאש חמושים איסלמים

החייל, עלא מוחמד איד, נורה בבטנו ומת מאוחר יותר מפצעיו. הבוקר נפצעו שלושה חיילים נוספים במתקפה של פעילים איסלמים על מטה הביטחון הממשלתי של מצרים בסיני

חייל מצרי נהרג הערב (ראשון) בחילופי אש עם חמושים איסלמים בצפון חצי האי סיני, בקרבת הגבול עם רצועת עזה. בסוכנות הידיעות AFP דווח כי החייל, עלא מוחמד איד, נורה בבטנו ופונה לבית החולים בקהיר – שם מת מפצעיו.

מוקדם יותר היום דיווחו גורמי ביטחון במצרים כי פעילים איסלמים תקפו את מטה הביטחון הממשלתי של מצרים בצפון חצי האי סיני. במתקפה נעשה שימוש בפצצות מרגמה ובמכונות ירייה, ובמהלכה נפצעו שלושה חיילים. עוד דווח כי הפעילים טיפסו על גג בניין המטה ושיגרו רקטות אר פי ג'י.

ימים לא רגועים עוברים על חצי האי. ביום שישי פרצו עשרות פעילים איסלמים למוצב הכוח הרב-לאומי שבסיני במחאה על הסרט "תמימות המוסלמים" וקראו קריאות בעד האיסלם והנביא מוחמד. במהלך האירוע תקפו את המוצב מחבלים חמושים ממספר כיוונים, בנשק קל ורימונים. על פי אחד הדיווחים, שלושה פצועים קולומביאנים נפגעו באירוע והם הועברו לבית חולים בעיירה שייח זוויד. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי בתקיפה נפצעו ארבעה קצינים.

לקריאה נוספת:
צפו בפריצת המפגינים למוצב הכוח הרב-לאומי בסיני
פעילים איסלמים תקפו מוצב של כוח רב-לאומי בסיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully