וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחה של אסד ערק משורות חיל האוויר הסורי

יוסף אסד, קצין בדרגה המקבילה לדרגת סגן אלוף, הודיע על עריקתו משורות המשטר הסורי ועל הצטרפותו למורדים בעקבות "ההרג, הדיכוי והשעבוד מצד הכנופיה הנפשעת"

צילום: יוטיוב, עריכה: מיכאל ברגמן

מכה נוספת לנשיא סוריה: יוסף אסד, קצין בדרגה המקבילה לדרגת סגן אלוף בחיל האוויר הסורי וקרוב משפחה של הנשיא בשאר אסד, הודיע אתמול (שישי) על עריקתו משורות הצבא והצטרפותו לשורות המורדים במדינה. בסרטון וידאו שהפיץ אסד, הוא מציג את עצמו כמפקד התצפיות בחטיבה 20 של הצבא הסורי ואף מזדהה באמצעות הצגת תעודת הזהות האישית שלו.

"אני מודיע בזאת על עריקתי מהכנופיה הנפשעת הזאת, והצטרפותי למהפכת העם הסורי הערבי", אמר אסד והוסיף: "זאת בעקבות פעולות ההרג, הדיכוי והשעבוד בהן נוקטת הכנופיה והשימוש שהיא עושה במטוסים מכל הסוגים כדי להרוס את הארץ הזו, את הכפרים, הערים והשכונות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורד במשפחה. יוסף אסד בסרטון העריקה שפרסם/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעילי אופוזיציה בסוריה טוענים כי למעלה מ-27 אלף בני אדם נהרגו ב-18 חודשי העימות בין כוחות המשטר של אסד למורדים. עוד דווח כי 160 בני אדם נהרגו אתמול ברחבי המדינה. תושבי דמשק דיווחו הבוקר כי שמעו הפגזות כבדות שלוו במטוסי קרב שחלפו מעל הבירה, דמשק. רשת אל-ערביה דיווחה מפי עדי ראייה על שטחים חקלאיים בפרברי דמשק שהותקפו בשעות הבוקר המוקדמות.

בתוך כך, נועד היום שליח האו"ם והליגה הערבית לסוריה, אל-אחדר איברהימי, לראשונה מאז החל את שליחותו עם הנשיא אסד בדמשק. "אמרתי שזו משימה קשה, היא עדיין מאוד קשה, היא תישאר קשה, אך אני חושב שמשימה מסוג זה צריכה להיעשות", כך אמר איברהימי במסיבת עיתונאים שכינס בסיום הפגישה. "אני לא לוקח אותה כי אני מחפש הצלחה מהירה עבורי. לקחתי זאת משום שאני מלא תקווה לכך שאוכל לסייע, אך במעט, לעם הסורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully