וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר יוחלט: ברבי יואשם בהריגה או בגרימת מוות

13.9.2012 / 14:55

המשטרה הציגה את את הד-נ-א של ברבי שנמצא על כרית האוויר ברכב הפוגע, ובמקביל הפרקליטים שמלווים את התיק ידונו על סעיפי כתב האישום, שיוגש מחר

צילום: קובי אליהו, דניאל בוק, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט השלום בכפר סבא הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע נגד שושן ברבי, החשוד במעורבות בדריסה למוות והפקרה של שלוש בנות משפחה בנתניה בחודש שעבר. הפרקליטות טרם קיבלה החלטה אם לקבוע סעיף גרימת מוות או הריגה – תחת סעיף גג של "המתה". השופט דוד גדול הורה להאריך את מעצרו של ברבי עד מחר, אז צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום. במקביל, הפרקליטים שמלווים את התיק צפויים לדון בסעיפי האישום.

מעצרו של שושן ברבי שוב הוארך: "תועד ליד הזירה". דניאל בוק
כתב האישום יוגש מחר. ברבי/דניאל בוק

קרוביהן של שלוש ההרוגות בתאונה הגיעו לבית המשפט ואמרו: "באנו לראות את הרוצח". פרקליט המשפחות, עו"ד כרמי בוסתני, הדגיש כי "אם ברבי לא יואשם בהריגה - יגיעו המשפחות עד לבג"ץ".

בין הראיות העיקריות שהוצגו בדיון, היו טביעות הד-נ-א של ברבי, שנמצאו על כרית האוויר ברכב הפוגע. עם זאת, נציג המשטרה הודה כי בשלב זה לא ניתן לקבוע מי חצה את הצומת באור אדום – ברבי או ההרוגות. "אחרי 25 ימים, ואחרי שהמשטרה מצהירה בהצהרת תובע שהחקירה הסתיימה, בלי לדעת מה העבירה, משמע שהתיק הוא גבולי", אמר סנגורו של ברבי, עורך הדין דוד יפתח. "אני מקווה ומאמין שהפרקליטות תגיש כתב אישום על פי חומר הראיות, ולא לפי לחץ המשפחות", הוסיף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully