וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של ברבי: "יש ראיות לכך שהוא נהג"

30.8.2012 / 15:39

נציג המשטרה הסביר כי טרם נקבע אם ברבי, החשוד בדריסת שלוש נשים למוות בנתניה, נסע ברמזור אדום בעת התאונה. סנגורו: "המשטרה מנסה לעשות 'פישינג'". מעצרו הוארך ב-6 ימים

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

צפו בהופעתו הקודמת של ברבי בבית המשפט

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של החשוד המרכזי בדריסתן של שלוש נשים למוות והפקרתן בנתניה לפני כשבועיים, שושן ברבי. כמו כן, אישרה השופטת ניצה שעשוע את בקשת סנגורו של ברבי, לאפשר לו לשוחח עם אשתו בהשגחת המשטרה לרגל הולדת בתם. טרם הדיון, הראה לו עורך דינו תמונה של התינוקת, והוא התרגש עד דמעות.

במהלך הדיון בהארכת המעצר, אמר נציג המשטרה כי בכל יום צוברת המשטרה ממצאים חדשים בפרשה. "החקירה עדיין לא הסתיימה, מדובר בחקירה מורכבת. יש לנו ראיות שברבי הוא זה שנהג. אין לנו חוות דעת רשמית באשר לשאלה אם עבר באור אדום", הסביר נציג המשטרה.

סנגורו של ברבי, עו"ד דוד יפתח, אמר בדיון: "מרשי הסכים שיבצעו לו בדיקת DNA והמשטרה לא ביצעה את הבדיקות. מדובר בתאונת דרכים ואני מצר על כך שלוקח כל כך הרבה זמן לחקור. או שהתיק לא כל כך חזק, או שהמשטרה מנסה לעשות פה 'פישינג'. אני מבקש לקצר משמעותית את ימי המעצר"

שושן ברבי בדיון על הארכת מעצרו, שלום פתח תקווה, אוגוסט 2012. נמרוד סונדרס
ממשיך להכחיש את המיוחס לו. ברבי/נמרוד סונדרס

השופטת שעשוע, מצדה, אמרה כי המשטרה ביצעה פעולות חקירה רבות ואינטנסיביות, שהביאו לתשתית ראייתית רחבה, הקושרת את החשוד לעבירות המיוחסות לו, אותן החשוד מכחיש. "יש צורך להאריך את המעצר כדי להשלים את החקירה. יש אנשים נוספים שיש לאתר לצורך החקירה", ציינה השופטת.

בינתיים, ממשיכה המשטרה לחפש אחר חשודים נוספים בסיוע לברבי לאחר המעשה, וצוות החקירה ממשיך לנסות להתחקות אחר צעדיו לפני ואחרי האירוע. המשטרה טרם ערכה עימות בין ברבי לבין אורן חנונה, החשוד השני בפרשה, בין היתר בשל העובדה שאיש מהם לא משתף פעולה עם החוקרים, וצוות החקירה לא יוכל לעמת בין גרסאותיהם, משום שאינם מוסרים גרסה כלשהי. סיבה נוספת היא שבמשטרה חושדים שחנונה חושש להתעמת עם ברבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully