וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה לא חושפים: כמה ישבו ברכב הפוגע?

23.8.2012 / 18:00

לאחר שאדם שלישי נעצר בחשד ששהה ברכב שפגע ב-3 בנות משפחה בנתניה בליל שבת, הוארך גם מעצר החשוד שחזר בו מהודאתו, אך במשטרה מסרבים לגלות פרט כה מרכזי בפרשה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (חמישי) להאריך בשבעה ימים את מעצרו של החשוד הנוסף שנעצר בחשד למעורבות בתאונת ה"פגע וברח" בנתניה, שבה נהרגו שלוש בנות משפחה. לדברי המשטרה, החשוד, אורן חנונה, נתפס הבוקר בביתו. הוא חשוד שישב במכונית בשעת התאונה, והמשטרה מייחסת לו גם לו עבירת הריגה. ככל הנראה, הוא התחבא מאז התאונה. החשוד, תושב נתניה בן 34 המועסק אצל ברבי, מכחיש את המיוחס לו. הוא מסר אליבי למשטרה.

עו"ד יזהר קונפורטי מהסנגוריה הציבורית, המייצג את חנונה, אמר בדיון: "לא ייתכן שכולם חשודים בהריגה. זוהי ההוכחה שלמשטרה אין מושג מי נהג ברכב. העובדה שכל מקורביו של ברבי נעצרו צריכה להטריד את בית המשפט". השופטת שהורתה להאריך את מעצרו, ניצה שעשוע, ציינה כי המשטרה מבצעת חקירה מקיפה. "אין ספק ששחרור החשוד בשלב זה עלול להביא לשיבוש הליכי החקירה ואף להימלטות מהדין".

החשוד בדריסה בנתניה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
מכחיש את המיוחס לו. חנונה בעת מעצרו, הבוקר/דרור עינב

מעצרו של יוחאי גליקסמן, החשוד שהסגיר עצמו במעורבות בתאונה, אך מאוחר יותר חזר בו מהודאתו, הוארך בשישה ימים. השופטת קבעה כי על המשטרה לבצע פעולות חקירה נוספות. המשטרה עדיין מייחסת לגליקסמן הריגה ושיבוש הליכי משפט. בפתח הדיון, אמר גליקסמן כי הוא חף מפשע. עורך דינו של גליקסמן, בועז קניג, טען במהלך דיון שמרשו מפחד לערוך עימות עם בעל הרכב הפוגע, שושן ברבי. נציג המשטרה אמר בדיון כי צפויים מעצרים נוספים, אך סירב לענות לשאלת סנגורו של גליקסמן, שתהה כמה בני אדם שהו ברכב בעת התאונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בנה של ההרוגה בנתניה: "שברבי לא יראה אור שמש". שי מכלוף
שושן ברבי בהארכת מעצרו/שי מכלוף

שלשום הוארך מעצרו של שושן ברבי, שנעצר בתום מצוד ממושך. המשטרה מייחסות לו עבירות של הריגה, הפקרה ושיבוש הליכי חקירה. ברבי מכחיש את החשדות נגדו, ואמר בבית המשפט כי המשטרה תמצא את הנהג". בפתח הדיון בעניינו, אמר ברבי כי הוא משתתף בצערן של המשפחות. "ברחתי כי פחדתי", אמר. "רצו לפגוע בחיים שלי. כואב לי שזה קרה באוטו שלי".

המשטרה מייחסת לברבי גם עבירות של הפקרה פצוע אחרי פגיעה והחזקה או שימוש בסמים. במהלך הדיון בהארכת מעצרו, ציין נציג המשטרה כי ברבי "שלח חשוד אחר במקומו, והודה בפניו כי הוא הנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully