וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנפה הקשישה מהספארי מצאה תרופה: אמבטיית בוץ

עורה של ציונה, קרנפה בת 43, התמלא לאחרונה פצעים שסיכנו את חייה. לאחר שכל הטיפולים קונבנציונליים נוסו, הבינו המטפלים את מה שציונה הבינה לבדה: הבוץ של הספארי מרפא

ציונה,קרנפה בת 43, אשר מתגוררת בספארי ברמת גן, הגיעה לגיל מופלג עבור הזן שלה. כחלק מתהליך ההזדקנות, הופיעו לאחרונה על גבה של ציונה פצעים וקילופי עור. המטפלים בספארי חששו מאוד שבשל גילה המתקדם ציונה לא תצליח להתגבר על המצב והפצעים יזדהמו ויביאו למותה. לאחר ניסיונות רבים עם משחות ותרופות שונות, המטפלים הבינו שהפתרון היה מצוי ממש מתחת לאף: הבוץ בו משתכשכים בעלי החיים, באגם הנקרא "אגם ההיפופוטמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפול ה"ספא" של הקרנפה ציונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטפלים הבחינו שציונה מרבה לעשות אמבטיות בוץ ואחד מהפצעים שהיה בצד גופה נסגר באמצעות הבוץ ואחרי זמן מה לא נותר ממנו זכר. הם החליטו לנסות לקחת בוץ מאותו מקום ולמרוח אותו על כל הפצעים שלה. כמה ימים לאחר מכן הבחינו כולם בשיפור ניכר בפצעים הגדולים ואחרי שבועיים חוץ מקילופי עור שמעידים על גילה המתקדם, לא נותרו פצעים.

המטפלים ממשיכים להקפיד על מריחת הבוץ המיוחד לפחות שלוש פעמים בשבוע כדי לשמר את המצב הקיים ולהקל על קילופי העור של ציונה. הפצעים הרבים עברו כליל הודות לבוץ הייחודי, הכולל בתוכו מינרלים וחומרים נוספים בעלי סגולות ריפוי. משאב נדיר, שככל הנראה קיים בישראל רק בספארי שברמת גן.

יש להניח שחברות הקוסמטיקה והתרופות לא יסתערו על המשאב הזה, משום שהוא "מועשר" בין היתר גם בגללים של בעלי חיים. מבחינת ציונה, על כל פנים, מה שחשוב זאת ההקלה במצבה הרפואי ולא הרכבו של הבוץ הסמיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully