וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנחשה הגדולה בבריטניה עברה אולטרסאונד

6.9.2012 / 13:28

שבעה וטרינרים בגן חיות אנגלי הצליחו להשתלט על באלי, נקבת נחש השוקלת כמעט 90 קילוגרמים המתפרסים על שבעה מטרים, כדי להביא אותה לבדיקה. לבאלי - וגם לווטרינרים - שלום

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

כמה ווטרינרים צריך כדי לקחת נקבת נחש ענקית לבדיקה רפואית? בגן החיות בצ'סטר שבמערב אנגליה גילו את התשובה: אחד לכל מטר בגוף החיה. שבעה ווטרינרים נדרשו כדי להשתלט על הנחשה באלי, שאורכה שבעה מטרים, ולשאת אותה יחד לבדיקה הרפואית השנתית שלה.

באלי, השוקלת כמעט תשעים קילוגרמים, נחשבת לנחש הגדול ביותר באי הבריטי כולו. במשך חלקים מן ההליך נאלצו הרופאים לשמור על עיניה מכוסות, בניסיון לשמור עליה רגועה.

נוסף על בדיקות כלליות של מצבה הבריאותי, ומדידות שונות שביצעו בבאלי אנשי הצוות הרפואי, השנה בדקו אותה גם שני קרדיולוגים, שערכו בדיקת אולטראסאונד מקיפה לליבה. באלי משתייכת לזן הפיתון המרושת, הנחשב לשני באורכו בעולם.

הפיתון המרושת הוא נחש לא ארסי הנפוץ בעיקר בדרום-מזרח אסיה, וניזון בעיקר ממכרסמים, יונקים קטנים ועופות. הנחשים הגדולים יותר מסוג זה מסוגלים לטרוף אפילו קופים קטנים וחזירים. נשמע מאיים, אבל הווטרינרים עברו את הבדיקה בריאים ושלמים - וגם באלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully