וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרווה משמינה? שקילה שנתית בגן החיות בלונדון

למרות ההתמודדות עם סוריקטות שובבות ופינגווינים מקפצים, הצליחו עובדי גן החיות בבירת אנגליה לשקול את כל בעלי החיים במקום. "אפשר לזהות כך מחלה או היריון", אמרו. צפו

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

גן החיות של לונדון נראה ביום רביעי האחרון כמו זירת ענק של משחק "תופסת" בין העובדים לבין החיות: העובדים בגן רדפו אחר החיות השונות, מהקטנה ועד הגדולה, על מנת לשקול ולקחת את מידותיהן, במבצע מורכב שנערך מידי שנה. לא כל בעלי החיים שיתפו פעולה בקלות עם הבדיקה הזואולוגית, והיו כאלה שראו את כל העניין כמשחק.

במתחם הפינגווינים למשל, העדיפו רוב חברי הלהקה לקפץ על המכשיר במקום להישקל, מלבד פינגווין צעיר אחד שהעדיף ליהנות מתשומת לבם של הצלמים. למרות התמונות המשעשעות, המטפלת אנג'לה ראיין הדגישה את חשיבות העניין. "הם עלולים לסבול מתת-משקל, אם הם לא בריאים. אם יש להם מחלה שעדיין לא הבחנו בה, זה יכול להיות רמז עבורנו", הסבירה ראיין.

המטפלת הדגישה עוד כי לפעמים קשה להבחין בשינוי בריאותי אצל בעלי חיים, משום שרבים מהם מכוסים בפרווה או נוצות המסתירים את גופם, ולכן השקילה נחוצה אף יותר. מהצד השני והחיובי יותר, השקילה יכולה גם להצביע על חדשות טובות – כמו חיה שפשוט מצפה לגורים והעלתה במשקלה.

"במיוחד אם ראינו שהייתה הזדווגות, אנחנו יכולים לוודא כך שאכן יש היריון", סיפרה ראיין. לדבריה, החיות השובבות ביותר בזמן השקילה הן הסוריקטות: "באזור שלי אלו בהחלט הסוריקטות. כולן רוצות להישקל בבת אחת וצריך לגרום להן לעמוד בתור", סיפרה.

עוד באותו נושא
גיבורים עם שריון: 4 צבים הושבו לים לאחר שיקום
מבקרים האכילו הג'ירף - והוא מת מחסימת מעיים
ארנבים ושרקנים הוקפאו למוות בגן החיות בחיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully