וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בשומרון: דרס איש ביטחון למוות במתכוון, ונמלט

יהושע בריינר

9.9.2012 / 9:55

הרכב הפוגע, בעל לוחית זיהוי ישראלית, נמצא סמוך לזירת התאונה - שאירעה סמוך להתנחלות שערי תקווה. בעל הרכב יצר קשר עם המשטרה זמן קצר לאחר התאונה וטען כי רכבו נגנב

צילום: שלומי גבאי

חשד ל"פגע וברח" בכוונה תחילה בשומרון: גבר כבן 40 נהרג הבוקר (ראשון) כתוצאה מפגיעת רכב בכביש 505, סמוך להתנחלות שערי תקווה. הנפגע היה איש ביטחון מקומי, שככל הנראה עמד לצד הדרך בניסיון לתעד הברחת שוהים בלתי חוקיים. בשעה זו עושה בעל הרכב את דרכו לתחנת המשטרה בראש העין לצורך חקירה, לאחר שיצר קשר עם המשטרה וטען כי רכבו נגנב. מפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עמוס יעקב, אמר כי ככל הנראה מדובר באירוע דריסה בכוונה תחילה.

על פי החשד, איש הביטחון נדרס לאחר שביקש מהרכב לעצור בצד הכביש על מנת לתעדו בעת הסעת שוהים בלתי חוקיים. נהג הרכב הפוגע חשוד שנמלט מזירת התאונה מיד לאחר הדריסה יחד עם נוסעיו. כעבור זמן קצר אותר הרכב הפוגע, בעל לוחית זיהוי ישראלית, סמוך לזירה. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו באיש, שבתחילה הוגדר כפצוע אנוש, פעולות החייאה - אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

זירת פגע וברח באלקנה. שלומי גבאי
הרכב הפוגע, בעל לוחית זיהוי ישראלית, אותר סמוך לזירה/שלומי גבאי

לאחר הדריסה פנה בעל הרכב למשטרה וטען כי רכבו נגנב. במשטרה ביקשו ממנו להגיע באופן מיידי אל תחנת המשטרה בראש העין על מנת לחקור האם היה לו קשר לאירוע הדריסה, וכעת הוא עושה את דרכו למקום לצורך הגשת תלונה ותחקור עם חוקרי האירוע. במקביל, נמשכות סריקות אחר חשודים במעורבות בדריסת ובהפקרת ההרוג, כאשר הכיוון המרכזי שנבדק בחקירת המשטרה הינו פלילי. עם זאת, עדיין לא נפסלה האפשרות כי מדובר בדריסה מכוונת על רקע לאומני.

לפני כשבוע נפצעו שתי נערות באורח קשה ובינוני סמוך לגבעת ברנר, לאחר שנפגעו מטרקטורון שנסע בשטח פתוח. המשטרה חושדת שהנהג הדורס פגע בהן במכוון, לאחר שהעירו לו על אופן נהיגתו. החשוד המרכזי בדריסת הנערות, יניב פיירובוסקין, יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום ברחובות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully