וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: נהג מונית דרס שני ילדים ונמלט

2.9.2012 / 23:26

אם חד הורית מפתח תקווה התלוננה כי ילדיה, בני 5 ו-11, נדרסו בידי נהג מונית כשחצו מעבר חצייה. לדבריה, לאחר שפגע בהם, הסיע אותם הנהג לבית הספר ולגן - ונמלט. מצבם קל

אם חד הורית מפתח תקווה התלוננה היום (ראשון) במשטרה כי נהג מונית פגע בשני ילדיה, בני 11 ו-5, בעת שחצו את הכביש במעבר חצייה. אחר כך הכניס אותם הנהג החשוד למונית, הוריד אותם בגן ובבית הספר – ונמלט מהמקום. לדברי האם, הנהג אף ניסה "לשחד" את הילדים, בתשלום של עשרה שקלים. האם מבקשת מעדי ראייה לאירוע ליצור קשר עם המשטרה: "הנהג חייב לקחת אחריות על מעשיו. אולי זה ישים סוף לתופעת הפגע וברח".

על פי התלונה, הילדים היו בדרכם לבית הספר ולגן, כבכל בוקר. בסביבות השעה 7:25 חצו את הכביש בצומת הרחובות רוטשילד וחיים כהן, כאשר מונית פגעה בהם. לאחר מכן נהג המונית הכניס את הילדים לרכבו ונסע מהמקום. "הוא פשוט זרק אותם", סיפרה האם, קרן טל, בשיחה עם וואלה! חדשות. "הוא אפילו לא דאג שהם ייכנסו. פשוט הוריד אותם בכביש ובחצר האחורית".

האםף טל, סיפרה כי "בתי בת ה-5 נכנסה לגן מבולבלת. היא אמרה לגננת 'נתתי יד לאחי והאוטו לא עצר'. הגננת לא הבינה על מה היא מדברת". במקביל, לדבריה, הגיע הבן לבית הספר, כשהוא מדמם. "החברים ראו אותו פצוע ולקחו אותו למזכירות, שם הזעיקו את מד"א. הם הבינו ממנו שגם הילדה הייתה מעורבת".

טל הייתה בדרכה לעבודה, כשקיבלה טלפון מבית הספר. "התקשרתי מיד לגן, ואז הגננת עשתה אחד ועוד אחד וגם הילדה הגיעה לשניידר". בתום סדרת בדיקות שוחררו שני הילדים, הסובלים מפגיעות בגפיים, לביתם. "הילדה הלכה לישון אצל אמא שלי, והבן בבית. אני לא יודעת אם הם יוכלו ללכת מחר לבית הספר ולגן".

"חשוב לי שהוא ייקח אחריות"

האם המודאגת ניסתה לדלות כמה שיותר מידע מילדיה בנוגע לנהג הפוגע, אך הם לא ידעו לספר הרבה. "הם סיפרו שהייתה איתו אישה ברכב, לא ברור אם היא קשורה אליו או שהיא נוסעת. לדברי הילדים, הוא אמר לאישה 'עכשיו הסתבכתי באמת' ודיבר בקשר עם סדרן בשם אריק. הם סיפרו גם שהוא הציע להם עשרה שקלים, כדי שלא יספרו לאף אחד את מה שקרה".

טל אינה מצליחה להתאושש מהמקרה. "כבר היה עדיף שהיה משאיר אותם ברחוב, אז עוברים ושבים היו מזעיקים עזרה. כנראה כולם חשבו שהוא לוקח אותם לבית החולים. אני לא רוצה כסף ולא פרסום. רק שיסתכל לי בעיניים ויגיד איך הוא עזב אותם בחוץ. היה לנו מזל גדול, הפגיעות של הילדים לא קשות. אבל אני לא מבינה מה קרה לנו במדינת ישראל, מה זה כל מקרי ה'פגע וברח' האלה?".

האם מבקשת מעדי ראייה לתאונה להתקשר לתחנת המשטרה בפתח תקווה, או למוקד 100. "הוא פשוט עזב אותם וברח, ולא השאיר פרטים. אני מבינה שתאונות קורות, זה יכול לקרות לכולנו. אבל חשוב לי שהוא ייקח אחריות", אמרה. "אם הייתי 'בת של', כבר היו הופכים את כל תחנות המוניות כדי למצוא אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully