וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעת הטרקטורון שבה להכרה: "לא הצליחה לברוח"

2.9.2012 / 15:59

האצנית בת ה-15, שנדרסה בתאונת ה"פגע וברח" בערב שישי, התעוררה והחלה לתקשר. "היא זוכרת רוכב שנסע בפראות", סיפר אחיה לוואלה!. "היא לא האמינה שמישהו ידרוס אותה בכוונה"

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

(בווידאו: צפו בכתבה מזירת התאונה)

בבית החולים קפלן ברחובות עדיין מאושפזת טיגסט ביטאו, האצנית בת ה-15 שנפצעה באורח בינוני מפגיעת טרקטורון בתאונת ה"פגע וברח" בערב שישי, סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. ביטאו, שהייתה הנפגעת באורח הקשה ביותר בתאונה, מתאוששת מניתוח שעברה אתמול, ולדברי אחיה, "זוכרת שלא הצליחה לברוח בזמן". במשטרה נמשכים המאמצים לאתר את החשוד בדריסה בכוונה תחילה של הרצים, אך סירבו להתייחס לפעולות החקירה המתבצעות.

דריסה בכוונה תחילה - כל הכותרות בפרשה:
הרצה השנייה שנדרסה: "אולי עוד חצי שנה אוכל לרוץ שוב"
מאמן אחת הנערות שנדרסו: "הן לא הספיקו לברוח"
אות מבשר רעות לחובבי הספורט / יוסי מלמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לחזור לרוץ? לא מתעסקים בזה כרגע. הרגל שלה קרועה". טיגסט ביטאו בתחרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבוקר היא התחילה לדבר ולתקשר", סיפר האח, שימלס ביטאו, לוואלה! חדשות. "היא זוכרת את מה שקרה. היא סיפרה לנו שנהג הטרקטורון נסע לידם בפראות. חלק מהאנשים שרצו אמרו לו שיאט, ואחרי 50 מטר הוא עשה פרסה והתחיל לנסוע לעברם במהירות. היא לא הצליחה לזוז ולא הספיקה לברוח. היא לא האמינה שיקרה דבר כזה - שמישהו ידרוס אותה בכוונה".

לדברי ביטאו, בני המשפחה וגם אחותו לא עוסקים כרגע בסיכוייה לשוב ולהתאמן בריצה. "היא במצב לא טוב, יש לה שלושה שברים ברגל, הרגל שלה ממש קרועה ויש לה פצעים בכל הגוף. קודם כל נחכה שהיא תעמוד על הרגליים, ואחר כך נתעסק בעתיד המקצועי שלה. כרגע מה שמעניין אותנו זה הבריאות שלה".

זירת התאונה בה נדרסו שתי רצות סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. שי מכלוף
זירת התאונה, בבוקר שאחרי/שי מכלוף

במשטרה קראו לנהג להסגיר את עצמו. מבחינת ביטאו, "הוא כמו רוצח. עכשיו אנחנו עסוקים עם אחותי, אבל לאחר שהיא תבריא - אני מקווה מאד שהוא יקבל את העונש שמגיע לו".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully