וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בקו האש: הנסיך הארי הוצב כטייס קרב באפגניסטן

שבועיים לאחר שערוריית פרסום תמונותיו בעירום, נשלח "קפטן ווילס" למשימה בת ארבעה חודשים על מסוק קרב באפגניסטן. ומה היה לצ'ארלס לומר? "גאה בבני על ששב לחזית"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

רק שבועיים עברו מאז התקרית שהביכה את בית המלוכה הבריטי, כשתמונות של הנסיך הארי בעירום פורסמו בכלי התקשורת, והיום (שישי), לשם שינוי, פורסמו תמונות מחמיאות הרבה יותר, בהן תועד הנסיך במשימה צבאית באפגניסטן.

ממשרד ההגנה הבריטי נמסר היום כי נכדה בן ה-27 של המלכה אליזבת ישרת במשימה בת ארבעה חודשים באפגניסטן ויטיס מטוס קרב. הארי מוקם בבסיס בסטיון שבמחוז הלמנד, אחד מהאזורים הנפיצים באפגניסטן, בו נלחמת בריטניה לצד ארה"ב במורדי הטליבן. אביו, הנסיך צ'ארלס, סיפר כי הוא "גאה במידה עצומה" בבנו, על ששב לחזית.

הנסיך הידוע בצבא בכינוי "קפטן וויילס", שרת לראשונה באפגניסטן ב-2008 כבקר אוויר על האדמה. אז קוצר שירותו לאחר שהתקשורת הזרה פרצה את האיפול התקשורתי על שליחותו, מה שהעמיד אותו בסכנה ממשית. כיום, תפקידו על המסוק פחות מסוכן, כך נמסר ממשרד ההגנה. "הצבתו של קפטן וויילס תוכננה זמן רב מראש והסיכון עליו ועל אחרים סביבו הוערך ביסודיות", נמסר.

אלפי חיילים ואזרחים פרסמו תמונות עירום של עצמם בפייסבוק, כדי להראות את תמיכתם בנסיך הארי. התמונות המביכות של הנסיך התפרסמו באתר הרכילות TMZ, ולפי הדיווח צולמו במהלך סוף שבוע פרוע, עת שהה הנסיך עם חבריו בסוויטה במלון בלאס וגאס שבארצות הברית. הנסיך וחבריו פשטו את בגדיהם במסגרת משחק ביליארד חושפני. הארי, כך דווח, "ירד לבר של המלון ופגש חבורה של בחורות לוהטות", אותן הזמין לסוויטת ה-VIP שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צולמו במהלך סוף שבוע פרוע בלאס וגאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully