וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקנדל המלכותי נמשך: "קוקאין במסיבה של הארי"

מקור המתואר כ"עד ראייה" סיפר לאתר רכילות כי מסיבת ההוללות בלאס וגאס שבה צולם הנסיך עירום כללה שתייה וסמים: "העניינים היו די משוגעים שם". לא נמסר אם הארי עצמו הסניף

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

סם מסוג קוקאין נצרך על ידי משתתפי המסיבה הפרועה בחדר מלון בלאס וגאס, שבה שיחק הנסיך הארי "סטריפ-פול" וצולם בעירום - כך דיווח הלילה (רביעי) אתר רכילות אמריקאי, המצטט "עד ראייה" שנכח במסיבה. בדיווח לא נמסר אם הארי עצמו השתמש בסם.

"העניינים היו די משוגעים בסוויטה של הנסיך באותו לילה", אמר אותו עד ראייה לאתר "רדאר אונליין" (Radar Online). "כולם שתו אלכוהול, והיה גם שימוש בסמים. כמה אנשים הסניפו קוקאין". זהותו של המקור לא נחשפה.

בימים האחרונים חלה דעיכה מסוימת בעיסוק התקשורתי בסקנדל המלכותי, אולם התקשורת הצהובה ממשיכה כל בעת לנסות לדלות פרטים נוספים על אותה חגיגת שחיתות בעיר ההימורים בנבאדה. אותו אתר "ראדאר אונליין" טען אתמול, למשל, כי נוסף על התמונות שנחשפו בידי אתש TMZ, קיים גם סרטון וידאו המתעד את ההתרחשויות - אם כי הסרטון עצמו לא פורסם.

כמו כן, לפני יומיים פרסם העיתון המקומי "לאס וגאס רוויו ג'ורנל" את דבריו של מקור נוסף, שטען כי אותו משחק פול בעירום רחוק מלהיות הדבר החמור ביותר שהתרחש באותו לילה. "משהו ענקי ממש קרה שם", טען המקור, שם הוא לא הזדהה. לא ברור אם הוא התכוון לקוקאין, או שמע לגילוי מרעיש נוסף שעדיין ממתין להיחשף.

לקריאה נוספת:
"מרדוק הורה לפרסם תמונת הארי העירום, כאזהרה"
הנסיך הארי קיבל הצעה לככב בסרט פורנו
נפלו בעריכה: תניחו לנסיך הארי עם תמונות העירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully