וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מורת השנה" ניהלה רומן-קיץ עם תלמידה בן ה-15

אריקה דה-פאלו בת ה-33 מניו ג'רזי נעצרה לאחר גילוי דבר הרומן. בשנה שעברה זכתה בפרס "מורת השנה" וסיפרה בנאומה: "אני מעריכה מורים שעושים מעל ומעבר להגדרת תפקידם"

רק לפני שנה עמדה אריקה דה-פאלו נרגשת על בימת הנואמים כשבידה פרס "מורת השנה" של מחוז אסקסס במדינת ניו ג'רזי, וסיפרה על מסירותה האינסופית לתלמידיה במילים "אני מעריכה מורים שעושים מעל ומעבר להגדרת תפקידם". בשבוע שעבר התברר כי מסירות זו אכן חרגה בהרבה מהמותר, כשהתגלה הרומן שניהלה המורה במשך שלושת החודשים האחרונים עם תלמיד מצטיין בן 15.

צפו בכתבת CBS על הפרשה:

תלמידיה של דה-פאלו הוכו בתדהמה עם היוודע דבר מעצרה, ביום שישי האחרון. "הייתי בשוק", סיפר התלמיד ארנולד אלונדו לחדשות רשת CBS. "היא הייתה מאוד קרובה אלינו, וכולנו חיבבנו אותה. היא תמיד נהגה להישאר גם אחרי שעות הלימודים אם היינו מבקשים עזרה". אוון קאמנגס, תלמיד נוסף, סיפר כי דה-פאלו הייתה המורה המועדפת עליו: "היא הייתה מעניינית וכיפית, וממש גרמה לי לרצות לבוא לכיתה". לדבריו, הוא מתקשה להאמין באמיתות ההאשמות נגדה.

המשטרה סירבה למסור פרטים נוספים על הרומן, וגם לא חשפה כיצד נודע עליו לרשויות. העיתון המקומי "סטאר לדג'ר" דיווח שהרומן התחיל ככל הנראה ב-15 ביוני והסתיים ביום שלישי שעבר. דה-פאלו הואשמה בעבירות של קיום יחסים עם קטין, תקיפה מינית ופגיעה ברווחת ילד. בית הספר בו עבדה פרסם הודעה לפיה "המורה הושעתה לאלתר ולצמיתות".

עוד "מורות מצטיינות":
מורה בארה"ב התגלתה ככוכבת פורנו - והושעתה
אוקלהומה: מורה ערכה "מסיבת הלבשה תחתונה" לכיתה ג'
שיעור חברה: עשרות תלמידים שיכורים בבית המורה
לו רק היית: המורה למדע התבררה ככוכבת פורנו
דלאוור: המורה שכבה עם התלמיד 28 פעמים בשבוע אחד
גם בישראל: מורה הואשמה בקיום יחסי מין עם תלמיד בן 17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully