וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור חברה: עשרות תלמידים שיכורים בבית המורה

מורה בת 56 נעצרה בסן דייגו לאחר שהמשטרה פשטה על מסיבה שערכה בביתה, וגילתה עשרות בני נוער שיכורים, חלקם מעולפים בשלוליות קיא, בעוד משחק סטריפ-פוקר מתנהל באחד החדרים

מורה לחיים (טובים): מורה בחטיבת ביניים באזור סן דייגו שבקליפורניה נעצרה לאחר שהמשטרה המקומית פשטה על מסיבה שערכה בביתה, בה חגגו עשרות בני נוער, השתכרו ואף התפשטו. המקרה שאירע בסוף השבוע שעבר נחשף ביום שישי בכלי התקשורת המקומיים בעיר, ועד מהרה החל להדהד ברשת עם כותרות בסגנון "המורה הטובה אי פעם".

לפי דיווח הרשויות, שוטרים הוזעקו ביום ראשון שעבר, לפנות בוקר, לביתה של ננסי הידברנד בת ה-56, בעקבות דיווח על קטטה המתנהלת במקום. כשהגיעו השוטרים, גילו במקום לפחות 75 תלמידי תיכון, רובם שיכורים לחלוטין וכמה מהם מעולפים ומתבוססים בשלוליות קיא. הבית היה מלא בקבוקי משקה ריקים שהתגוללו על הרצפה, ובאחד מחדרי השינה אף מצאו השוטרים כמה נערים ונערות באמצע משחק סטריפ-פוקר סוער, שבמהלכו אף צילמו המשתתפים זה את זה. נער ונערה אף נעצרו לאחר שתקפו זוג שוטרים שניסו להוציא אותם ממושב אחורי של מכונית.

הסיבה למסיבה הייתה כפולה: בתה של הידברנד ציינה את יום הולדתה וגם את סיום לימודיה בתיכון. האם הגאה הייתה במקום, ולפי עדויות, גם מזגה משקאות למוזמנים. היא אף ענדה תווית שעליה היה כתוב: "קוראים לי ננסי ואני האמא (של הבת שלה)". כשהגיעו השוטרים, ניסתה לסלק אותם בטענה שאין להם צו חיפוש, אך הם השיבו לה שהחוק מאפשר להם להיכנס לבית אם יש חשש לשלומם של בני הנוער במקום. בעקבות זאת, לטענתם, שינתה את גרסתה וטענה כי ישנה כל העת בחדר האחורי ולא הייתה מודעת למתרחש בביתה.

השוטרים לא השתכנעו, והיא נעצרה בחשד שסיפקה אלכוהול לקטינים ואירחה מסיבה שבה קטינים שתו לשוכרה. למחרת שוחררה בערבות, לקראת משפטה שיתחיל ב-23 ביולי. במקביל, הושעתה הידברנד מעבודתה בבית הספר. כל כלי התקשורת שניסו לפנות אליה במהלך סוף השבוע לא זכו לתגובה.

עוד מורות לחיים:
לו רק היית: המורה למדע התבררה ככוכבת פורנו
המורה שכבה עם התלמיד 28 פעמים בשבוע אחד
מורה חשודה בקיום יחסי מין עם 5 מתלמידיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully