וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראד התפוצץ באזור שדות נגב, נזק נגרם לחממה

רמי שני

2.9.2012 / 11:15

איש לא נפגע באירוע, וחבלנים הוזעקו לפנות את שרידי הרקטה. לפני כן התפוצצה פצצת מרגמה במועצה האזורית אשכול, ללא נפגעים או נזק. בשבוע שעבר נורו מספר קסאמים לשטח ישראל

שוב אש בדרום: רקטת גראד התפוצצה הבוקר (ראשון) בשטח חקלאי במועצה האזורית שדות נגב. איש לא נפגע, אך נזק נגרם לחממה. חבלנים של המשטרה הוזעקו לפנות את שרידי הרקטה. מוקדם יותר התפוצצה פצצת מרגמה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם באירוע הזה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בסוף השבוע נורתה רקטת קסאם מרצועת עזה לשטח ישראל ופגעה ישירות בבית מגורים בשדרות. אישה אחת הוגדרה כנפגעת חרדה ונזק קל נגרם לגג הבית. רקטה נוספת ששוגרה לעבר האזור התפוצצה בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

ביום חמישי התפוצצה רקטת קסאם במועצה האזורית חוף אשקלון ולאחר מכן נמצאה ברפת באחד מהקיבוצים במועצה. מספר פרות נפגעו מרסיסים.

לפני שבוע נורו שלוש רקטות קסאם לעבר ישראל, כשאחת מהן התפוצצה במפעל באזור התעשייה של שדרות, ואחרת במפעל לעיבוד תוצרת חקלאית במועצה האזורית שער הנגב. שרידי הרקטה השלישית אותרה בשטח פתוח במועצה. לשני המפעלים נגרם נזק ודווח על נפגע חרדה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully