וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא של כל הזמנים: מחיר הדלק זינק מהלילה ל-8.25 שקלים

החל מחצות עלה מחיר הדלק והוא עומד על 8.25 לליטר בנזין 95 אוקטן, זאת לאחר שביום שישי, בעקבות העלאת המע"מ, עלה מחיר הדלק ל-7.77. כ-200 מפגינים מחו מול בתי ראש הממשלה

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

כבר תדלקתם? החל מחצות בלילה שבין שבת לראשון, ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת עולה 8.25 שקלים בתדלוק עצמי, כולל מע"מ. ההתייקרות נעשתה בשתי פעימות: תחילה, בלילה שבין שישי לשבת, התייקר מחיר הדלק ועמד על 7.77 שקלים לליטר, בעקבות העלאת המע"מ באחוז, וכאמור, בחצות נכנס לתוקפו השלב השני – התייקרות מחיר הדלק עצמו. בסך הכל, מדובר בעלייה של 55 אגורות. בניגוד לפעמים הקודמות בהן עלה המחיר בחדות, הפעם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי לא יתערב בעליית המחירים.

גל ההתייקרויות: 3 הפגנות במקביל מול בתי נתניהו

מחיר הדלק זינק ל-8.25 שקלים, ספטמבר 2012. דרור עינב
"שליש מעליית מחירי הדלק היום היא תוצאה ישירה של המסים הבלתי צודקים שהטילו על הציבור". תל אביב, הלילה/דרור עינב

במחאה על העלאת מחירי הדלק הפגינו הערב מעל 200 פעילים חברתיים מול בתיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בקיסריה ובירושלים. לדברי מארגני ההפגנה, עריכת ההפגנות מול בתיו של נתניהו נועדה להדגיש כי הצעדים הכלכליים שננקטו בעת האחרונה אינם מורגשים בסביבתו של ראש הממשלה.

כמו כן, באופוזיציה תקפו בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר האוצר יובל שטייניץ, נוכח העליה הנוספת במחירי הדלק. "הודעת נתניהו ושטייניץ כי לא יתערבו בעליית מחירי הדלק היא הודעה שקרית", אמרה היום יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', "השניים דווקא כן מתערבים, ושליש מעליית מחירי הדלק היום היא תוצאה ישירה של המיסים הבלתי צודקים שהטילו על הציבור".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי יחימוביץ', "הרעיון שעשירים מופלגים נושאים היום בהעלאת מס זהה על ליטר דלק לזו של מורה או פועל במפעל פניציה – הוא רעיון מעוות". בנוסף, יחימוביץ' ציינה כי "גם ההעלאה שמתכנן האוצר בשווי השימוש ברכבי ליסינג, המסתתרת מאחורי מליצות על שוויון ועל מניעת זיהום – תפגע ישר בבטן הרכה של מאות אלפים ממעמד הביניים, אשר רכב הליסינג שלהם מהווה ממילא חלופה עלובה לביטחון תעסוקתי אמיתי".

גם ח"כ יוחנן פלסנר (קדימה) גינה בחריפות את חוסר ההתערבות בעליית מחירי הדלק, ואמר כי "ראש הממשלה ממשיך להכניס את ידו לכיס הציבור על מנת לתדלק את סדר העדיפויות המעוות שלו". לדבריו, "ממשלת נתניהו מממנת דיור עבור מתנחלי מגרון בשווי של 660 אלף שקלים למשפחה, משקיעה מאות אלפי שקלים עבור כל משפחה חרדית בעיר חריש - ומגישה את החשבון לציבור המשרת והעובד שהחל מהלילה יספוג גזרה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully