וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ההתייקרויות: 3 הפגנות במקביל מול בתי נתניהו

במחאה על מחירי הדלק ובעקבות הגזרות הכלכליות של הממשלה, נערכות שלוש הפגנות מול בתיו של ראש הממשלה, בירושלים ובקיסריה. המארגנים: "נזכיר לנתניהו שאפשר אחרת"

כ-200 פעילים חברתיים מפגינים הערב (שבת) מול בית ראש הממשלה בירושלים במחאה על התייקרות מחירי הדלק ועליית המחירים האחרונה. בנוסף, כ-20 מפגינים מול ביתו הפרטי של נתניהו ברחוב עזה בעיר.

הערב נערכות במקביל שלוש הפגנות שונות מול בתיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתגובה להמשך הגזרות הכלכליות והעלאת מחירי הדלק. בהתאם לכך, מתקיימות ההפגנות מול בתיו הפרטיים של נתניהו בקיסריה ובשכונת רחביה שבירושלים, ומול מעונו הרשמי של ראש הממשלה בירושלים, בית אגיון, שם נערכת ההפגנה המרכזית.

תמיר חג'ג שובר את שביתת הרעב,אוגוסט. עומר מירון
הפעיל החברתי תמיר חג'ג' מפגין מול בית ראש הממשלה/עומר מירון

חברי הפורום לצדק חברתי מוחים נגד העלאת המסים העקיפים והמשך המדיניות הכלכלית של נתניהו. לדברי מארגני ההפגנה, עריכת ההפגנות מול בתיו של נתניהו נועדה להדגיש כי הצעדים הכלכליים שננקטו בעת האחרונה אינם מורגשים בסביבתו של ראש הממשלה.

לדברי פסח האוספטר, רכז בתנועת דרור ישראל וחבר בפורום לצדק חברתי: "ביום שבו מעלים שוב את המע"מ ואת מחירי הדלק ושוברים שיאים חדשים של יהירות ואטימות, נזכיר לנתניהו שאפשר גם אחרת. אנו מזמינים את כולם להצטרף לבית ראש הממשלה הקרוב למקום מגוריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully