וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין: ארבעה צעירים תקפו רב לעיני בתו בת השש

הצעירים, ממוצא ערבי, ארבו לרב והכו אותו בראשו, תוך שהם מאיימים על חיי בתו. ראש העיר ברלין גינה בחריפות את המקרה. "הוא מהראשונים שהוסמכו לרבנות לאחר השואה".

משטרת ברלין הודיעה היום (רביעי) כי רב יהודי, בן 53, הותקף אתמול בשכונת שנברג בבירה הגרמנית, ככל הנראה על ידי ארבעה צעירים ממוצא ערבי, לעיני בתו בת השש. המשטרה המקומית חוקרת את נסיבות המקרה ולהערכת החוקרים הרב הותקף בשל מוצאו.

על פי הודעת המשטרה, הארבעה ניגשו לרב ושאלו אותו האם הוא יהודי. אחד מהם שחסם את דרכו הכה את הרב בראשו בזמן ששלושת חבריו נעמדו מאחורי הרב ובתו. "הצעירים קיללו את הרב ואיימו על חיי בתו", נמסר בהודעה. לאחר שתקפו אותו נמלטו הצעירים מהמקום בעוד שהרב פונה לקבלת טיפול בבית חולים.

"הרב המותקף יזם מפגשים עם מוסלמים ונוצרים"

ראש העיר ברלין, קלאוס ווברייט, גינה בחריפות את גילוי האלימות ואמר כי "מדובר בתקיפה שאירעה בעיר שלווה השייכת לכלל תושביה". הפורום היהודי למען דמוקרטיה ונגד גילויי אנטישמיות פרסם הודעה שבה נכתב כי "חברי הפורום מזועזעים מאוד מאקט האלימות". דובר הפורום, לוי סלומון, אמר כי הרב שהותקף "הוא מהראשונים שהוסמכו לרבנות בגרמניה לאחר תקופת השואה". לדברי סלומון, "הרב מלמד בבית ספר יהודי בעיר ובמשך שנים יזם מפגשים עם אנשי דת נוצרים ומוסלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully