וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: בתו של סגן נשיא קובה ערקה לארה"ב

עיתונים בארה"ב מגלים כי גלנדה מורייו דיאז בת ה-24 נסעה לכנס במקסיקו, ומשם המשיכה לארה"ב - שם זכתה למקלט מתוקף היותה קובנית. כעת היא חיה עם דודיה בטמפה שבפלורידה

מבוכה לשלטונות בהוואנה? בתו של סגן נשיא קובה ערקה ממדינת-האי הקומוניסטית וחיה כעת בארצות הברית - כך מדווחים היום (שלישי) מספר כלי תקשורת. בתחילה דווח העניין בעיתון דובר הספרדית "אל נואבו הראלד" היוצא בארה"ב, ובהמשך אישרו את הפרטים גם בעיתון "מיאמי הראלד", בהתבסס על דיווחם של "מקורות יודעי דבר".

לפי כל הדיווחים, גלנדה מורייו דיאז, בתו בת ה-24 של סגנו של הנשיא ראול קסטרו, מריאנו מורייו, חיה כעת בעיר טמפה שבמדינת פלורידה, בה נערכת בימים אלו ועידת המפלגה הרפובליקנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלנדה מורייו דיאז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי מקורותיו של ה"נואבו הראלד", מורייו דיאז חצתה את הגבול ממקסיקו לארה"ב בסביבות 16 באוגוסט, ונותרה במדינה אף שאין לה ויזה, בהתאם למדיניות הנקראת "רגל רטובה, רגל יבשה", המאפשרת לקובנים להישאר בארה"ב, מרגע שכף רגלם דורכת בשטחה (בניגוד לכאלו הנתפסים בלב ים).

לא ברור מהדיווחים, לפי שעה, מה המניע לעריקה, אולם לפי העיתון דובר הספרדית, המהלך משקף "הבעת אי-אמון ברפורמות הכלכליות שהנהיג הנשיא ראול קסטרו, ושלאביה יש מנדט ליישם אותן". סגן הנשיא מורייו, כלכלן במקצועו, בן 51, ידוע בכינוי "אביר הרפורמה", בשל התפקיד המרכזי שהוא ממלא בהובלת הרפורמות הכלכליות במדינה.

אישרה חברות בפייסבוק - ואז ביטלה אותה

לפי מקורותיו של ה"מיאמי הראלד", גלנדה מורייו דיאז מעולם לא ביקרה בארה"ב עד החודש. לפני כשבועיים היא יצאה מארצה כדי להשתתף בכנס פסיכולוגיה במקסיקו, ומשם המשיכה לארה"ב, לבית דודתה, אידניה דיאז, החיה בטמפה עם בעלה בוריס.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צולם בפלורידה. גלנדה מורייו דיאז סמוך ל"מכונת עתידות" בדמות אלוויס, במזח התיירותי בסנט פיטרסבורג, מתוך פרופיל הפייסבוק החדש שנפתח/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, נפתח בשבוע שעבר עמוד פייסבוק על שם גלנדה מורייו, שמזוהה בו כסטודנטית בת 24 לפסיכולוגיה באוניברסיטת הוואנה. לפרופיל הועלו מספר תמונות של מורייו דיאז, בין היתר מחובקת עם דודתה ודודה (חלקן הוסרו מהעמוד בהמשך). הופיעה שם גם תמונה של הצעירה באתר מוכר בעיירה סנט פיטרסבורג בפלורידה - לכאורה אישור סופי לכך שהיא נמצאת במדינה. אנשי העיתון ביקשו את חברותה בפייסבוק, והיא נענתה - אך עד מהרה ביטלה את החברות, ולא השיבה לאף הודעה שנשלחה אליה.

בעיתון דובר הספרדית ניסו לאמת את העובדות גם דרך הוואנה, והתקשרו לטלפון נייד הרשום על שמה של מורייו דיאז בקובה. לשיחה השיב אדם שהזדהה כבעלה, שהשיב בתחילה שהיא נמצאת בטמפה - אך בהמשך שינה את גרסתו, אמר שהיא בהוואנה, ולבסוף ניתק מבלי להזדהות. גם נסיונות לשוחח בטלפון עם דודיה של הצעירה בטמפה נתקלו בניתוקים חוזרים ונשנים.

לקריאה נוספת:
זה לא משחק: צמד קובנים גילם עריקים - וערק בעצמו
לקראת ביקור האפיפיור: קובה שחררה 2,900 אסירים
קפיטליזם בקובה? מעתה יכולים האזרחים לרכוש דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully