וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז השבי: גלעד שליט חוגג יום הולדת

קובי דוד

28.8.2012 / 10:41

אחרי 6 שנים בשבי, יחגוג גלעד את יום הולדתו ה-26 עם משפחתו ועם חבריו. לא ידוע על תכניות מיוחדות שתוכננו לאירוע, וככל הנראה הוא יבלה עם חבריו "בפאב הקבוע שלהם"

גלעד שליט יציין היום (שלישי) את יום הולדתו ה-26. זהו יום הולדתו הראשון מאז שוחרר לחופשי משבי החמאס באוקטובר האחרון. לאחר שש שנים, בהם נאלץ שליט לציין את יום הולדתו בשבי, הפעם ינצל שליט את שחרורו כדי לחגוג יחד עם חבריו ועם בני משפחתו. חבריו של גלעד מהיישוב מצפה הילה שבגליל המערבי לא סיפקו פרטים רבים לגבי אופי החגיגה הצפויה לגלעד, אך ציינו כי הם צפויים לחגוג את המאורע בבילוי משותף בפאב הקבוע אליו הם יוצאים. "חשוב לנו שגם הוא יחגוג עם משפחתו", סיפר חבר קרוב, והוסיף: "אנחנו נצא לבלות אולי הערב או בסוף השבוע כדי לציין את יום הולדתו הראשון מחוץ לשבי. נעשה לו שמח, כי מגיע לו".

אביו של גלעד, נעם שליט, שנכח עמו במרבית האירועים הפומביים בהם השתתף בחודשים האחרונים, כמו חגיגת יום הבסטיליה בשגרירות צרפת, אמר כי הפעם אינו מתכוון להיות מעורב באירוע שיערוך גלעד עם חבריו. "אני לא מתערב בחגיגות יום ההולדת של גלעד. הוא בטח יצא לשתות יחד עם חברים. זה משהו פרטי שלו".

בואו לברך את גלעד ליום הולדתו בפייסבוק

גלעד שליט חוגג את יום הבסטיליה עם שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו. Valentine BOURRAT, שגרירות צרפת בישראל,
כמו חגיגות הבסטיליה? שליט עם שגריר צרפת, כריסטוף ביגו/Valentine BOURRAT, שגרירות צרפת בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully